Ecommerce Expo
Budapest
Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvénye
A magyar e-kereskedelem fejlesztése közös érdekünk
Az Ecommerce Expo célja, hogy platformot teremtsen arra, hogy a hazai e-kereskedelem szereplői (szolgáltatók és kereskedők egyaránt) megismerjék egymást, kapcsolatot teremtsenek, és tanuljanak egymástól. Tegyünk együtt a magyar e-kereskedelem fejlődéséért!
Kapcsolatok
A siker sokszor azon múlik, hogy kiket ismersz, márpedig itt mindenki jelen lesz, aki meghatározó szerepet tölt be a hazai ecommerce világában. Olyan kapcsolati tőkével gazdagodhatsz, amely új üzleti lehetőségeket nyit meg számodra, és inspiráló ismeretségekre tehetsz szert.
Tudás
Gyakorlati tudás a legjobb hazai szakemberektől és hozzád hasonló cipőben járó webáruház tulajdonosoktól. Sehol máshol nem jutsz hozzá ennyire koncentrált formában az e-kereskedelmi trendekhez és a jövő innovációihoz. Itt nem önmagukat promózó előadókat fogsz hallani, hanem valós tapasztalatokat!
Partnerek
Egy helyen az összes fontos szolgáltató, akik segítenek sikerre vinni webáruházadat, legyen szó logisztikáról, online fizetésről, marketingről, stb. Ráadásul olyan ajánlatokat hoznak el neked, melyekkel belépőjegyed ára többszörösen megtérülhet és jelentős összegeket takaríthatsz meg!
Az e-kereskedelem aktuális kérdéseire kapsz majd választ
Globalizáció és nemzetközi terjeszkedés
Kell-e nemzetközi piacra terjeszkedni és ha igen, hogyan vágj bele? Hogyan vedd fel a harcot a magyar piacra betörő külföldi nagyvállalatokkal? Mit tanulhatsz a globális piac szereplőitől?
Mesterséges intelligencia és robotok
Az AI egyre jobban uralni fogja az életünket. Aki lemarad, az komoly versenyhátrányba kerülhet. De mégis milyen gyakorlati alkalmazásai vannak a mesterséges intelligenciának az e-kereskedelemben?
Hatékonyságnövelés és automatizáció
Bevált trükkök a költségcsökkentésre és a bevételnövelésre. Hogyan tudod hatékonyabbá és fenntarthatóbbá tenni vállalkozásodat, hogy minden forintod többszörösen megtérüljön?
Vevőszerzés és marketing
Honnan lesz vevőd a válság idejében is? Milyen trendek uralják most az online marketing világát? Milyen újdonságokat, innovációkat tudsz bevezetni a jobb ügyfélélmény érdekében?
Egy nap...
amikor kiszakadsz a hétköznapok hajtásából és inspirációkkal töltődsz fel.
amikor nincs rivalizálás a konkurensekkel, hanem bárkivel kapcsolódhatsz.
amikor a hazai e-kereskedelem grandiózus eseményének része vagy.
Mi vár rád?
Időpont és helyszín
2024. február 29.
Budapest, Lurdy Ház
1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
Ingyenes ruhatár
Free WiFi
BKK-val könnyen megközelíthető
15+ étterem
Előadók
Anda Richárd
Bengyel Ádám
Berze Márton
Biros Patrik
Boros Norbert
Both István Hunor
Buda Áron
Burkus Brigitta
Bátki Sándor
Colin Snead
Előadások
E-kereskedelmi trendek: Hogyan hatott a válság a hazai e-kereskedelemre 2023-ban és mi a helyzet a külföldi piacokkal?
Magyarország két elismert e-kereskedelmi szakembere, közös előadás keretein beül beszélget a magyar e-kereskedelmi piac jelenlegi helyzetéről, kihívásairól és lehetőségeiről. Az apropót két iparági kutatás, a GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körképe, valamint a Shoprenter Nagy Webáruház Felmérése adja.
Text LinkTikTok - the Global Opportunity (angol nyelvű előadás)
From swipe to love, how does the full funnel approach look like on the world’s hottest entertainment platform? During this lecture we will be covering fundamentals for performance advertisers: from entering the platform, finding communities to skyrocketing results. Stay tuned!
Text LinkSwipe, Shop, Succeed
Hogyan tud szerves részévé válni a márkakommunikációnak a TikTok? Mitől lesz jó egy tartalom TikTok-on, és hogyan érdemes belevágni? Ezeket a kérdéseket vette sorra a Mindshare, mikor az Euronics social tenderén 19-re lapot húzva, short-form tartalomgyártás mellett tette le a voksát. Az eredmény, kevesebb mint 2 hónap alatt 10 ezer feletti követőszám, több, 1 millió feletti videó megtekintés.
Text LinkÉn–mi–mindenki: az önmegvalósítás lehetőségei
Milyen dimenziói vannak az önmegvalósításának? Hogyan befolyásolja a tartós eredményességet a társas és az érzelmi intelligencia? Miért fontosak a siker szempontjából a csapatot összetartó személyek? Hogyan működjünk együtt azokkal is, akik nem szimpatikusak? Hogyan tudom érvényesíteni magam, hogy az építse a kapcsolataimat? Hogyan nyújt örömforrást az elmélyült munkavégzés?
Text LinkA bizonyíték alapú branding új szabályai
Szeretnél híres és közkedvelt márkát építeni? Akkor tudnod kell róla, hogy rengeteg korábban népszerű brand-építési szabályt húztak keresztbe az utóbbi évek statisztikai elemzései. Mik az új szabályok, ha a céged most indul - már fut fel - országos hírnévre tör?
Text LinkSEO: Szövegírás ecommerce cégek esetében
Blogposzt, termékoldal, kategória: hova, milyen és mennyi szöveg kerüljön? Legyen egyedi vagy írathatja a ChatGPT is? Mit csinálj, ha gyártótól kapsz adatot, mint mindenki más? És mit tegyél, ha még azt se kapsz? Az előadás ezekre a kérdésekre keresi és adj meg a választ. Gyere el és tanuld meg, hogyan tűnj ki tömegből a saját szövegeddel a felhasználók és a Google számára is.
Text LinkMesterséges intelligencia az e-kereskedelemben
AI: Hogyan írunk ma hirdetést - 1 év tapasztalatai az AI-jal
Éles projektek példáin nézzük meg, hogyan épült be az AI a kreatív marketingmunkába: hogyan írunk hirdetést, alkotunk koncepciót, rakunk össze hírlevelet és tesszük eredményesebbé a marketingkommunikációnkat a mesterséges intelligencia segítségével. A közeljövő nagy kérdése: hogyan kommunikálj jobban, ha a konkurensed is AI-t használ?
Text LinkA self-branding ereje: Mi volt előbb, a hírnév vagy a webshop?
Hogyan csinálj pénz a social mediából? Mit kerülj el, ha most kezded és mit kell mindenképp megcsinálnod 2024-ben is?
Text LinkSikeres webshopok üzleti stratégiájának titka itthon és külföldön
A 2023-as trendek folytatódnak: a stagnáló vásárlóerő, az offline vásárlás reneszánsza és a (nem csupán hirdetési) költségek inflációja egyszerre fogja présbe a hazai e-kereskedők árrését. Megmutatjuk, hogy milyenek az e-kereskedői kilátások 2024-re, illetve hogy melyek a stratégiailag fontos sarokkövei a további növekedésnek.
Export, mint válságálló növekedési stratégia: közvetlen tapasztalatok változatos piaci szereplőktől
Óriási kihívásokkal néznek szembe a magyar e-kereskedők: beszűkült hazai piac, nagyon erős külföldi szereplők, csökkent vásárlóerő. Talán külföld az egyetlen megoldás. A különböző területekről érkező beszélgetőpartnerek megosztják tapasztalataikat és válaszolnak: Hogyan törhetünk be egy országba? Kinek sikerül, kinek nem és miért? Melyek a legnagyobb kihívások, hogyan találhatunk ezekre megoldást?
Fizetési innovációk – Innovatív e-kereskedők
A megfelelően kiválasztott fizetési szolgáltatások segítségével jobb felhasználói élményt adhatunk új és visszatérő vásárlóink számára egyaránt, terjeszkedhetünk a határokon túlra, lehetőséget adhatunk a részletfizetésre, az egyszeri vásárlásokat rendszeres előfizetésekké alakíthatjuk, mindezt biztonságosan és költséghatékonyan. Ennek mikéntjéről, illetve a legújabb lehetőségekről beszélgetünk.
Privacy fókuszú, haladó adatgyűjtés weboldalakon, applikációkban 2024-ben
Egyre több adatgyűjtés kerül korlátozások alá, így fontos megtalálni azokat az eszközöket, amelyekkel a kieső adatok egy része visszanyerhető. Mi lenne, ha valóban profit alapon tudnál kampányokat optimalizálni és még erősebben védhetnd a felhasználók adatait? A server side tagging témakörét vesszük át érthető, kevésbé technikai aspektusból, hogy el tudd dönteni, 2024-ben kell-e ezzel foglalkoznod
Tabuk nélkül a fulfillmentről – Kereskedők beszélnek kendőzetlenül a kiszervezett logisztika kihívásairól
A kerekasztalban a Boxy-t választó e-kereskedőkkel beszélget Madar Norbert az alábbi témákról: Miért döntöttek a kiszervezés mellett? Hogyan zajlott a beköltözés? Milyen tapasztalataik vannak az eddigi együttműködést illetően? Milyen speciális kezelési igényeik merültek fel a szolgáltatók felé? Hogyan sikerült a tavalyi csúcsidőszakuk? Kinek való a kiszervezett raktárlogisztika?
A TEMU ellen is vedd fel a versenyt - de hogyan?
Hogyan küzdhetsz eredményesen a TEMU ellen? Mi az, amit sokkal jobban csinál nálad a TEMU, pedig te is megtehetnéd jelentős költés nélkül? Hogyan készülj fel a TEMU-hoz hasonló, jövőbeli belépők ellen, pl. Amazon vagy Allegro? Gyakorlatban hasznosítható tanácsokat adnak a Vedd fel a Verseny Podcast házigazdái, akik toplistás és gyorsan növekvő webáruházakat segítenek tanácsaikkal.
Az e-kereskedelem új kora: Shoprenter bejelentések és innovációk
Számunkra az Ecommerce Expo a legnagyobb ünnepély az évben, ezért a Shoprenter legnagyobb fejlesztési újdonságait ide időzítjük. Amit eddig maximum pár ügyfelünk látott, tesztelt, és használ, azokat az újdonságokat itt jelentjük be. Új korszak indult az e-kereskedelemben, a régi modellek már nem működnek. Valami újra van szükséged és muszáj alapjaiban újragondolni a működésed.
Elkezdődött az előfizetéses e-kereskedelem forradalma
Az e-kereskedelem új korszaka elindult. Csatlakozol és előnyt szerzel, vagy kimaradsz és lemaradsz? Az előfizetéses e-kereskedelemről fogunk beszélgetni a színpadon, több nézőpontból bemutatva azokat az előnyöket, amiket egy kereskedő szerezhet. Vegyél részt a beszélgetésen, legyél részese az előfizetéses e-kereskedelem forradalmának.
Versenyben a világgal: Lehetőségek és válaszok az e-kereskedelem kihívásaira
Az e-kereskedelem kihívásai között, ahol a nagy piacterek és ázsiai webshopok dominálnak, elengedhetetlen a versenyképesség megőrzése. A siker alapjait a minőségi szolgáltatások, a termékpaletta bővítése és a hatékony logisztikai megoldások jelenthetik. A piac jelenlegi kihívásai mögött számos lehetőség rejlik.
AI által vezérelt konverzió optimalizáció: Új lehetőségek egy webáruház forgalmának a javítására
Az AI rohamos fejlődése olyan új lehetőségeket nyitott meg egy webáruház bevételének növelésére, melyek eddig elképzelhetetlenek voltak. A drága és lassú A/B teszteket egyre inkább felváltják az automatizált és perszonalizált megoldások, melyek nem csak a felhasználói élményt javítják, de a konverziós rátát drasztikusan javítják. Előadásában Csaba ezen új módszereket mutatja be a gyakorlatban.
Interjú a Shoprenter Példakép Díjazottakkal + Díjátadó
Profitnövekedés a kezedben: Hogyan maximalizáld eredményeid a megfelelő Vállalatirányítási Rendszerrel
Mi nemcsak egy terméket adunk vevőinknek, hanem egy életérzést és egy valódi közösséget is!
2024-ben már egy életérzést, élményt kell átadnod a kommunikációd és a kampányod során. Közben építs loyális közösséget, akik élethosszig a vásárlóid lesznek, így folyton visszatérnek és egyre többször, nagyobb kosárértékkel vásárolnak. Kiemelkedő sikereket elért cégektől fogsz konkrét, gyakorlati lépésekben segítséget kapni, amit azonnal a vállalkozásodba építhetsz!
Tőkebevonás: Az "anyakölcsöntől", a hiteleken át a befektetőkig
Lehet-e a tőkebevonás piacralépési stratégia? Mik a hazai lehetőségek? Betekintést nyújtunk a hazai online vállalkozások számára elérhető finanszírozási lehetőségekbe é. Beszélünk a kockázatokról, amikkel szembesülhetünk a kezdetektől a növekedésen át az exitig. Két nagyon sikeres vállalkozó, egy nagybank, és egy közösségi finanszírozási szolgáltató mutatkozik be.
A versenyképesség kulcsa: omnichannel stratégia
Miért nélkülözhetetlen az omnichannel stratégia a versenyképes kereskedelemhez? Miben segíti az erőforrások optimális kihasználását? Hogyan egyeztethető össze az online és offline értékesítés? A beszélgetés során rutinos piaci szakértők osztják meg saját tapasztalataikat egy olyan stratégiáról, ahol mindig van hova fejlődni.
Marketplace: Piactérré válni vagy piactérre menni?
A kerekasztal során három témát fognak körbejárni a résztvevők: 1. mik a forró témák a marketplace-ek kapcsán – a Temutól kezdve a nemzetközi piacralépésig 2. mi a válasz azokra a tipikus kérdésekre, amiket minden kereskedő feltesz a piacterekről 3. melyikben érdemesebb inkább gondolkodni: piactérré válni vagy piactérre menni
Amivel tudat alatt hatsz a vevődre: Arculat, Webshop design és a social felületek.
A legtöbb iparágban óriási a túlkínálat, és mindenki arra törekszik, hogy a vevő őt válassza és hűséges is maradjon hozzá, akkor is, ha nem ő a legolcsóbb. De hogyan érhető el ez? Megértjük-e milyen a hatásunkat a vásárlóra még a kommunikáció előtt? Hogyan használhatjuk tudatosabban a vizualitás erejét? Ezekre a kérdésekre ad választ az előadás.
Ügyfélszolgálat: Mit kezdjünk a problémás vevőkkel?
Igazságtalan a vevő? Tőled elvárná, hogy napi 24 órában telefonon rendelkezésére állj, de a pénze jó részét elvárás nélkül költi el távolkeleti shopokban. Jótállási, kellékszavatossági, EPR ügykezelés, jogszabályi megfelelés végtelen csatornán bejövő kérdések miatt versenyképtelen vagy az akár számlát sem adó kereskedőkkel szemben. De mi a megoldás? A kontaktcsatornák szűkítése, vagy bővítése?
Fenntartható(bb)-e az e-kereskedelem?
Dolgokat venni általában rossz a bolygónak és nekünk is, felesleges dolgokat pedig bűn. Megoldás-e, ha ezt online tesszük? Van-e felelőssége ebben, aki kényelmes, magas színvonalú, olcsó online szolgáltatást nyújt? Vagy jobb, hogy legalább nem egy SUV-val járunk a város szélére egy bevásárlóközpontba?
Workshop: PPC stratégia hazai és nemzetközi piacon, hirdetés beállítás különböző felületeken és 3rd party cookie-k témaköre
Kiscsoportos workshopok az alábbi témákban: Meta Lead Ad, FB webshop katalógus hirdetés, Google PMAX, Google Search vs. PMAX, TikTok Ad, Pinterest Ad, Amazon hirdetés, Külföldi piacra lépés Metával, Változások 2024-ben (Digital Markets Act & 3rd party cookies).
Workshop: Előfizetéses rendszer létrehozása
Szeretnél a webshopoddal belépni az előfizetéses e-kereskedelem világába? Workshopunkon végig vezetünk azokon a szempontokon amiket át kell gondolnod, ki kell alakítanod az előfizetés elindításához. Mindebben a Humanize studio, Visa és a Shoprenter munkatársainak szakmai segítségét is igénybe veheted.
A Te webshopodban élmény a vásárlás? Derítsük ki együtt!
Amikor egy látogató érkezik a webshopunkra, lehetőségek tárháza áll a rendelkezésünkre, hogy vásárlóvá konvertáljuk. Vajon jól kihasználjuk ezeket a lehetőségeket? Figyeljük a vásárlói igényeket és kiszolgáljuk azokat? A workshop keretén belül lehetőséged lesz sajátkezűleg átnézni és értékelni a webshopod által nyújtott felhasználói élményt szakavatott idegenvezetők segítségével!
Workshop: Tervezzünk meg együtt egy 5 napos kampányt!
Itt az instant "zacskós" kampány-por - csak adj hozzá forró vizet! Ne görcsölj a következő kampányod tervezésével - itt a bevált "5 napos kampányunk" pontos terve, mintákkal, időzítésekkel, és használati utasítással - Janata Kriszta marketing receptkönyvéből.
Workshop: Árazási iskola 2024 - Profit és bevétel bányászat a leggyakoribb piac, termék és ár szcenáriók alapján.
Tipikus ár-szenáriókat veszünk át, amikkel egy webshop az éles piacon találkozhat. Megnézzük, hogy mikor melyik helyzetben érdemes növelni vagy csökkenteni az árakat és ennek milyen bevéltei vagy árrés hatása lehet. Szimulálunk élőben egy egy algoritmus alapú árjavaslatot is, az ehhez tartozó (nem túl nehéz ) de leginkább játékos matekban a workshop részvevők is részt vehetnek.
Merchandising, egyedi termék és POD (Print-on-demand)
Egyedi termékeket értékesítesz vagy most indítanál ilyen webshopot? Beszélgessünk a merchandising termékek piacáról, az egyre inkább feltörekvőben lévő Print-on-Demand modellről és az egyedi, kézműves termékes webshopokról!
Vavrek meetup: Vásárolnál ebből az (ecommerce) hírlevélből?
Eredményes és eredménytelen hírleveleket látsz kivetítve. Honnan tudod, melyik hogyan teljesített? Hát ez az! Veled közösen átbeszéljük, milyen szövegezés, témaválasztás, tárgymező, hook, stílus (stb.) teszi eredményesebbé a hírleveleket – hogy ezeket ismerve hatékonyabbá tehesd az e-mail-marketinged.
Minner meetup: Temu túlélő készlet, brainstorming
A Temu leuralja a hazai e-kereskedelmet, ezzel újat biztosan nem mondtam. A meetupunk célja, hogy olyan megoldásokat adjunk át, és találjunk ki közösen ott helyben, ami jó válaszlépés a Temu jelenségre.
Onlife meetup: A természetes intelligencia
Miért jelentene versenyelőnyt az AI, ha minden második konferenciának ez a témája, és mi a természetes intelligencia forrása egy cégben? Miért kerekedik felül rajtad a konkurensed, ha ugyanazokat a technológiákat használja, mint te? Az Onlife meetupján egy analóg menedzsment plugin telepítéséhez kapsz használati útmutatót Berze Márton és Ungvári Péter, az Onlife társalapítóinak tolmácsolásában.
Marketing Amazing meetup: A mesterséges intelligencia működésének kulcsa
Gábor előadásán a legizgalmasabb technológiai újdonság, a mesterséges intelligencia működésének alapjait ismerheted meg. Az előadás tökéletes alap azoknak, akit érdekelnek az AI-ban rejlő lehetőségek, de nem tudják, mire is használhatnák, valamint azoknak, akik próbálkoztak már vele korábban, de nem értek el különösebben nagy eredményeket. Az előadáson kiderül, hogyan segíthet neked.
K&H: üzletet ide! KOLLAB meetup – instant vevőszerzés kollaborációval
Állj össze más vállalkozókkal, hogy együtt növekedhessetek & közösen szerezzetek új vevőket! A K&H: üzletet ide! innovatív KOLLAB meetup-ján mentorainkkal segítünk megtalálni azokat a kollaborációs ötleteket, amivel be tudjátok vonzani egymás vevőit és felpörgethetitek az értékesítést! Alkossatok meg egy ütős KOLLAB-ot & a „K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete” díjat is elnyerhetitek!
Cégmenedzser meetup: Mérj, Érts, Növekedj: Az adatok ereje a kereskedelemben
Csatlakozz hozzánk a „Mérj, Érts, Növekedj: Az adatok ereje a kereskedelemben” meetupra, ahol elsősorban nagykereskedőknek és márkaképviseleteknek bemutatjuk hogyan válhatnak az adatok a növekedés motorjává. Fedezd fel az adatgyűjtés, elemzés kulcsstratégiáit a versenyelőnyért. Szerezz bepillantást az iparág legjobb gyakorlataiba és tedd ellenállóbbá a vállalkozásod a jelen gazdasági helyzetben.
Töltsd le a programtáblázatot!
After Party
Amikor véget ér a konferencia, kezdődik az igazi szórakozás! Egy After party, amely megfelelő egyensúlyt teremt a laza szórakozás és a produktív nyüzsgés között, tökéletes módja egy konferencia lezárásának.
Koccintsunk a nap sikerére, a megkötött üzletekre és folytassuk közösen a kapcsolatépítést!
Partnereink
Akik hozzájárulnak a rendezvény megvalósításához és akik a helyszínen exkluzív kedvezményekkel várnak.
Galéria
Ilyen volt az Ecommerce Expo 2024-ben
Amilyennek mi látjuk:
És ahogy ti látjátok:
Izgalmas tartalmak a blogon
Gyakran ismételt kérdések
Van esetleg csoportos kedvezmény?
Az egyéni jegy ára 39.990 Ft+ÁFA (előadások felvételeivel együtt 49.990 Ft+ÁFA), de limitált számban lesznek kedvezményes jegyek is a nyitónapon, Super Early Bird és Early Bird időszakokban. Az aktuális jegyárakról itt tájékozódhatsz.
Ha min. 3 db-ot vásárolsz egy jegytípusból 2024. február 15-ig, akkor 15%-os csoportos kedvezménnyel juthatsz hozzá a jegyekhez.
Kérjük, hogy a rendeléstől számítva 8 munkanapon belül utald el a jegyárat.
A sikeres jegyvásárlásról egy automatikus e-mailt fogsz kapni. A belépéshez szükséges QR kódot a rendezvény előtti napokban küldjük el e-mailben.
Az előadások felvételeit csak azok számára tesszük elérhetővé, akik megvásárolják a videókat a rendezvény előtt vagy után. Érdemes a jegy mellé a videókat is megvenni még a rendezvény előtt, mert így 29.990 Ft+ÁFA helyett csupán 10.000 Ft+ÁFA-ért juthatsz hozzá.
Igen, van lehetőség rá, hogy jegyedet átruházd másra. Ezzel kapcsolatban kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az info@ecomexpo.hu e-mail címen és írd meg az új résztvevői adatait: Név, E-mail, Pozíció, Cég, Telefonszám.
Mindenkinek, akit érdekel az e-kereskedelem. Webáruház tulajdonos vagy és új üzleti lehetőségeket keresel a fejlődésre? Marketingesként dolgozol egy webshopnál és új trendekről tanulnál? Olyan terméked vagy szolgáltatásod van, amellyel a webáruházak életét könnyíted meg? Netán szeretnél saját webshopot indítani és betekintést akarsz nyerni ebbe a világba? Akkor mindenképp itt a helyed!
A Lurdy Ház könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel és autóval is. A helyszínen korlátozott számú parkolóhelyek vannak, így javasoljuk, hogy érkezz inkább taxival.
A regisztrációhoz kötött programokról e-mailben küldünk majd tájékoztatást a jegyvásárlóknak.