Több mint 8 éve foglalkozik online marketinggel, és vallja, hogy a siker kulcsa az, hogy a teljes online kommunikációt átlássuk. Legfőbb szakterülete a PPC hirdetések, azon belül is az e-kereskedelmi kampányok menedzselése és optimalizálása. Ideje legnagyobb részében B2C webshopok növekedését segíti. Kedvenc szakkifejezése a ROAS.
Workshop: PPC stratégia hazai és nemzetközi piacon, hirdetés beállítás különböző felületeken és 3rd party cookie-k témaköre
Kiscsoportos workshopok az alábbi témákban: Meta Lead Ad, FB webshop katalógus hirdetés, Google PMAX, Google Search vs. PMAX, TikTok Ad, Pinterest Ad, Amazon hirdetés, Külföldi piacra lépés Metával, Változások 2024-ben (Digital Markets Act & 3rd party cookies).
Kiscsoportos workshopok az alábbi témákban: Meta Lead Ad, FB webshop katalógus hirdetés, Google PMAX, Google Search vs. PMAX, TikTok Ad, Pinterest Ad, Amazon hirdetés, Külföldi piacra lépés Metával, Változások 2024-ben (Digital Markets Act & 3rd party cookies).