Közgazdász, retail-fanatic és 2 fiú büszke édesapja. Péter bejárta a multi-ranglétrát: a Tescónál bő 10 év alatt a gyakornoki pozíciótól a közép-európai kélszettervezési menedzseri pozícióig változatos karriert tudhat maga mögött. 2022-ben csatlakozott a Kifli.hu csapatához, ahol előbb üzleti elemzéssel és tanácsadással segítette a csapatot, majd a kereskedelmi és forgalmi tervezést bízták rá. A Juhhé! Business üzleti klub tagjaként nyitott új emberek és újdonságok megismerésére, és ezeket örömmel hasznosítja mind a munkájában, mind a családi vállalkozásában.
Az előfizetéses e-kereskedelem tipikus termékei: FMCG és Állateledel
Érdekel az FMCG és az állateledek online piaca? Milyen kihívásokkal szembesülnek ezek a webshopok? Hogyan válhat az előfizetéses e-kereskedelem mentőövként ezeken a piacokon?
Érdekel az FMCG és az állateledek online piaca? Milyen kihívásokkal szembesülnek ezek a webshopok? Hogyan válhat az előfizetéses e-kereskedelem mentőövként ezeken a piacokon?