A JabJab Online Marketing operatív vezetője, 17 éve foglalkozik PPC hirdetésekkel, annál is régebben digitális analitikával és adatokkal. 8 éve folyamatosan oktatja a Google Marketing Platform analitikai termékeivel kapcsolatos tudnivalókat ügynökségi és ügyfél oldalon egyaránt.
Privacy fókuszú, haladó adatgyűjtés weboldalakon, applikációkban 2024-ben
Egyre több adatgyűjtés kerül korlátozások alá, így fontos megtalálni azokat az eszközöket, amelyekkel a kieső adatok egy része visszanyerhető. Mi lenne, ha valóban profit alapon tudnál kampányokat optimalizálni és még erősebben védhetnd a felhasználók adatait? A server side tagging témakörét vesszük át érthető, kevésbé technikai aspektusból, hogy el tudd dönteni, 2024-ben kell-e ezzel foglalkoznod
Egyre több adatgyűjtés kerül korlátozások alá, így fontos megtalálni azokat az eszközöket, amelyekkel a kieső adatok egy része visszanyerhető. Mi lenne, ha valóban profit alapon tudnál kampányokat optimalizálni és még erősebben védhetnd a felhasználók adatait? A server side tagging témakörét vesszük át érthető, kevésbé technikai aspektusból, hogy el tudd dönteni, 2024-ben kell-e ezzel foglalkoznod