![](https://assets-global.website-files.com/6511f2ab8ada9b138754ea9f/65cd18de1f5898d29dfd4ac4_657ad6d9ec9eaf455f83861b_geiger-tamas.jpeg)
A JabJab Online Marketing operatív vezetője, 17 éve foglalkozik PPC hirdetésekkel, annál is régebben digitális analitikával és adatokkal. 8 éve folyamatosan oktatja a Google Marketing Platform analitikai termékeivel kapcsolatos tudnivalókat ügynökségi és ügyfél oldalon egyaránt.
Privacy fókuszú, haladó adatgyűjtés weboldalakon, applikációkban 2024-ben
Egyre több adatgyűjtés kerül korlátozások alá, így fontos megtalálni azokat az eszközöket, amelyekkel a kieső adatok egy része visszanyerhető. Mi lenne, ha valóban profit alapon tudnál kampányokat optimalizálni és még erősebben védhetnd a felhasználók adatait? A server side tagging témakörét vesszük át érthető, kevésbé technikai aspektusból, hogy el tudd dönteni, 2024-ben kell-e ezzel foglalkoznod
Egyre több adatgyűjtés kerül korlátozások alá, így fontos megtalálni azokat az eszközöket, amelyekkel a kieső adatok egy része visszanyerhető. Mi lenne, ha valóban profit alapon tudnál kampányokat optimalizálni és még erősebben védhetnd a felhasználók adatait? A server side tagging témakörét vesszük át érthető, kevésbé technikai aspektusból, hogy el tudd dönteni, 2024-ben kell-e ezzel foglalkoznod