Metykó Tibor az Euronics marketing és kommunikációs igazgatója. Karrierje során több multinacionális és magyar nagyvállalatnál töltött be szakértői és vezetői pozíciót elsősorban az energetika, a telekommunikáció és az építőipari szektorokban a marketing szinte minden szakterületén. Az elmúlt időszakban volt alkalma régiós és globális marketing stratégiáért is felelni. Szívügye a marketing értékének és a közösség érdekének képviselete, a Magyar Marketing Szövetség tagja. A neurodiverzitással élők segítése szintén fontos számára, a KIKAPCS. Alapítvány mentora.
Swipe, Shop, Succeed
Hogyan tud szerves részévé válni a márkakommunikációnak a TikTok? Mitől lesz jó egy tartalom TikTok-on, és hogyan érdemes belevágni? Ezeket a kérdéseket vette sorra a Mindshare, mikor az Euronics social tenderén 19-re lapot húzva, short-form tartalomgyártás mellett tette le a voksát. Az eredmény, kevesebb mint 2 hónap alatt 10 ezer feletti követőszám, több, 1 millió feletti videó megtekintés.
Hogyan tud szerves részévé válni a márkakommunikációnak a TikTok? Mitől lesz jó egy tartalom TikTok-on, és hogyan érdemes belevágni? Ezeket a kérdéseket vette sorra a Mindshare, mikor az Euronics social tenderén 19-re lapot húzva, short-form tartalomgyártás mellett tette le a voksát. Az eredmény, kevesebb mint 2 hónap alatt 10 ezer feletti követőszám, több, 1 millió feletti videó megtekintés.