Stampf Attila

CX designer / társalapító
|
Humanize

Stampf Attila 18+ éve foglalkozik márka- , szolgáltatás-marketinggel és customer experience-szel. 7+ éven keresztül vezette a Magyar Telekom, Erste Bank ügyfélélmény területeit. Ügyfélközpontú átalakítási program, stratégia keretében sikeresen újra formálta az ügyfél folyamatokat, a belső működést, és service design módszerekkel új gondolkodásmódot terjesztett el. A customer experience transzformáció áll az érdeklődésének középpontjában. Jelenleg vállalatoknak segít ügyfélélmény stratégia tervezésben, innovációs és service design projektekben a Humanize studio csapatával.

Előadóhoz kapcsolódó előadás(ok)
10:30-11:00

Elkezdődött az előfizetéses e-kereskedelem forradalma

Shoprenter terem

Az e-kereskedelem új korszaka elindult. Csatlakozol és előnyt szerzel, vagy kimaradsz és lemaradsz? Az előfizetéses e-kereskedelemről fogunk beszélgetni a színpadon, több nézőpontból bemutatva azokat az előnyöket, amiket egy kereskedő szerezhet. Vegyél részt a beszélgetésen, legyél részese az előfizetéses e-kereskedelem forradalmának.

Az e-kereskedelem új korszaka elindult. Csatlakozol és előnyt szerzel, vagy kimaradsz és lemaradsz? Az előfizetéses e-kereskedelemről fogunk beszélgetni a színpadon, több nézőpontból bemutatva azokat az előnyöket, amiket egy kereskedő szerezhet. Vegyél részt a beszélgetésen, legyél részese az előfizetéses e-kereskedelem forradalmának.

No items found.

Ne maradj le 2024 legnagyobb
e-kereskedelmi rendezvényéről Te sem!