2020 óta foglalkozik a Scitec Nutrition márkával a BiotechUSA cégcsoporton belül. Korábban is az e-kereskedelem és a Fitnesz iparággal foglalkozott a ShopBuilder-nél. Jelenleg Scitec Nutrition nemzetközi brand építése van a fókuszban, hogy az edzőterembe járó fiataloknak ők legyenek az első választása.
Export, mint válságálló növekedési stratégia: közvetlen tapasztalatok változatos piaci szereplőktől
Óriási kihívásokkal néznek szembe a magyar e-kereskedők: beszűkült hazai piac, nagyon erős külföldi szereplők, csökkent vásárlóerő. Talán külföld az egyetlen megoldás. A különböző területekről érkező beszélgetőpartnerek megosztják tapasztalataikat és válaszolnak: Hogyan törhetünk be egy országba? Kinek sikerül, kinek nem és miért? Melyek a legnagyobb kihívások, hogyan találhatunk ezekre megoldást?
Óriási kihívásokkal néznek szembe a magyar e-kereskedők: beszűkült hazai piac, nagyon erős külföldi szereplők, csökkent vásárlóerő. Talán külföld az egyetlen megoldás. A különböző területekről érkező beszélgetőpartnerek megosztják tapasztalataikat és válaszolnak: Hogyan törhetünk be egy országba? Kinek sikerül, kinek nem és miért? Melyek a legnagyobb kihívások, hogyan találhatunk ezekre megoldást?