5 éve GKID értékesítési igazgatója és partnere, ezt megelőzően egy hazai futárszolgálat üzletszerzési és üzletfejlesztési stratégiájáért felelt. Naprakész ismeretekkel rendelkezik a dinamikusan fejlődő európai CEP piac működéséről, kihívásairól és lehetőségeiről. A GKID-nél Ildikó szakmai vezetésével készülnek a cég logisztikához, fintech-hez és FMCG-hez köthető tanácsadási projektjei.
Sikeres webshopok üzleti stratégiájának titka itthon és külföldön
A 2023-as trendek folytatódnak: a stagnáló vásárlóerő, az offline vásárlás reneszánsza és a (nem csupán hirdetési) költségek inflációja egyszerre fogja présbe a hazai e-kereskedők árrését. Megmutatjuk, hogy milyenek az e-kereskedői kilátások 2024-re, illetve hogy melyek a stratégiailag fontos sarokkövei a további növekedésnek.
A 2023-as trendek folytatódnak: a stagnáló vásárlóerő, az offline vásárlás reneszánsza és a (nem csupán hirdetési) költségek inflációja egyszerre fogja présbe a hazai e-kereskedők árrését. Megmutatjuk, hogy milyenek az e-kereskedői kilátások 2024-re, illetve hogy melyek a stratégiailag fontos sarokkövei a további növekedésnek.