Ecommerce Expo

Budapest

Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvénye

2024. Február 29.
Lurdy Ház

A magyar e-kereskedelem fejlesztése közös érdekünk

Az Ecommerce Expo célja, hogy platformot teremtsen arra, hogy a hazai e-kereskedelem szereplői (szolgáltatók és kereskedők egyaránt) megismerjék egymást, kapcsolatot teremtsenek, és tanuljanak egymástól. Tegyünk együtt a magyar e-kereskedelem fejlődésért!

2000+ RÉSZTVEVŐ

Kapcsolatok

A siker sokszor azon múlik, hogy kiket ismersz, márpedig itt mindenki jelen lesz, aki meghatározó szerepet tölt be a hazai ecommerce világában. Olyan kapcsolati tőkével gazdagodhatsz, amely új üzleti lehetőségeket nyit meg számodra, és inspiráló ismeretségekre tehetsz szert.

80+ előadó

Tudás

Gyakorlati tudás a legjobb hazai szakemberektől és hozzád hasonló cipőben járó webáruház tulajdonosoktól. Sehol máshol nem jutsz hozzá ennyire koncentrált formában az e-kereskedelmi trendekhez és a jövő innovációihoz. Itt nem önmagukat promózó előadókat fogsz hallani, hanem valós tapasztalatokat!

70+ kiállító

Partnerek

Egy helyen az összes fontos szolgáltató, akik segítenek sikerre vinni webáruházadat, legyen szó logisztikáról, online fizetésről, marketingről, stb. Ráadásul olyan ajánlatokat hoznak el neked, melyekkel belépőjegyed ára többszörösen megtérülhet és jelentős összegeket takaríthatsz meg!

Az e-kereskedelem aktuális kérdéseire kapsz majd választ

Globalizáció és nemzetközi terjeszkedés

Kell-e nemzetközi piacra terjeszkedni és ha igen, hogyan vágj bele? Hogyan vedd fel a harcot a magyar piacra betörő külföldi nagyvállalatokkal? Mit tanulhatsz a globális piac szereplőitől?

Mesterséges intelligencia és robotok

Az AI egyre jobban uralni fogja az életünket. Aki lemarad, az komoly versenyhátrányba kerülhet. De mégis milyen gyakorlati alkalmazásai vannak a mesterséges intelligenciának az e-kereskedelemben?

Hatékonyságnövelés és automatizáció

Bevált trükkök a költségcsökkentésre és a bevételnövelésre. Hogyan tudod hatékonyabbá és fenntarthatóbbá tenni vállalkozásodat, hogy minden forintod többszörösen megtérüljön?

Vevőszerzés és marketing

Honnan lesz vevőd a válság idejében is? Milyen trendek uralják most az online marketing világát? Milyen újdonságokat, innovációkat tudsz bevezetni a jobb ügyfélélmény érdekében?

Egy nap...

amikor kiszakadsz a hétköznapok hajtásából és inspirációkkal töltődsz fel.

amikor nincs rivalizálás a konkurensekkel, hanem bárkivel kapcsolódhatsz.

amikor a hazai e-kereskedelem grandiózus eseményének része vagy.

Mi vár rád?

Jó hangulat
Jófej emberek
Izgalmas beszélgetések
Új ismeretségek 
Színes programok
Hasznos előadások
Értékes nyeremények
Saját applikáció
Finom kávé

Időpont és helyszín


2024. február 29.

Budapest, Lurdy Ház

1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.

Ingyenes ruhatár

Free WiFi

BKK-val könnyen megközelíthető

15+ étterem

Előadók

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Dévavári Dezső

CEO, szakmai vezető
Olcsóbbat.hu
Button Text

Dévavári Dezső

CEO, szakmai vezető
|
Olcsóbbat.hu

Fazekas Bálint

Tulajdonos/ ügyvezető
Euronics
Button Text

Fazekas Bálint

Tulajdonos/ ügyvezető
|
Euronics
Fazekas Bálint a Vöröskő Kft. (Euronics HU) második generációs vezetője és tulajdonosa, amely hazánk legnagyobb, országos lefedettségű, 100%-ban magyar tulajdonú elektronikai kiskereskedelmi bolthálózatát és webshopját üzemelteti. Az Euronics ügyvezetői feladatai mellett szintén tulajdonosa a Dyras márkának, 2022-ben a Masterplast Zrt. igazgatóságában is helyett kapott, valamint a Forbes 30 under 30 listájának is tagja.

Fekete Noémi

Kiemelt értékesítési képviselő
ExpressOne
Button Text

Fekete Noémi

Kiemelt értékesítési képviselő
|
ExpressOne

Galambos Márton

Főszerkesztő
Forbes
Button Text

Galambos Márton

Főszerkesztő
|
Forbes
A Forbes Magyarország alapító-főszerkesztője 2013 óta.

Gangel Péter

Ügyvezető
Bizalmi Kör Vezetői Klub
Button Text

Gangel Péter

Ügyvezető
|
Bizalmi Kör Vezetői Klub
Gangel Péter - Apa, Férj, üzletember! 12 éve indította el a Bizalmi Kör vezetői klubot, ami mára magyarország elsőszámú vezetői klubjává nőtte ki magát. Hisz abban, hogy a networking sokkal több mint a sales. Hisz abban, hogy ha cégvezetők megosztják egymással legfrissebb tapasztalataikat, azzal egymást tudják sikeressé tenni. Az általa vezetett Bizalmi Kör víziója, hogy közép európa vezető tapasztalatmegosztó platformjává nője ki magát, ezzel magyar vállalkozásokat segítve a nemzetközi piacralépéshez.

Geiger Tamás

PPC és analitika szakértő
JabJab Online Marketing
Button Text

Geiger Tamás

PPC és analitika szakértő
|
JabJab Online Marketing
A JabJab Online Marketing operatív vezetője, 17 éve foglalkozik PPC hirdetésekkel, annál is régebben digitális analitikával és adatokkal. 8 éve folyamatosan oktatja a Google Marketing Platform analitikai termékeivel kapcsolatos tudnivalókat ügynökségi és ügyfél oldalon egyaránt.

Gerzsenyi Zsolt

CEO
goFBA & PSA Consulting
Button Text

Gerzsenyi Zsolt

CEO
|
goFBA & PSA Consulting
Gerzsenyi Zsolt Krisztián a PSA Consulting és az ads4sellers, két Amazonra specializálódott marketing ügynökség társalapítója, az Amazon megszállottja. Mint hitelesített Amazon Ads Partner és Amazon SPN Certified Partner, elsősorban magyar és német cégek Amazonon való sikerességét támogatják teljeskörű szolgáltatásaikkal. Zsolt és munkatársainak a tevékenységének köszönhetően számos jelentős magyar és német márka került fel a platformra, 2023-ban pedig több, mint 72 vállalkozásnak segítettek egy új és profitábilis értékesítési csatorna létrehozásában az Amazon európai és amerikai piacterein.

Guóth Patrik

Head of Sales
Boxy Logisztikai Zrt.
Button Text

Guóth Patrik

Head of Sales
|
Boxy Logisztikai Zrt.
Guóth Patrik, a Boxy Logisztikai Zrt. értékesítési vezetője, tapasztalt üzletfejlesztési és stratégiai szakember releváns vezetői és csapatkoordinációs tapasztalattal. Jelentős szakértelemmel rendelkezik új üzletfejlesztési lehetőségek felkutatásában az innovatív szektorokban tevékenykedő cégek számára. Korábban a MOL Csoportnál, a Magyar Postánál és a Magyar Telekomnál töltött be üzletfejlesztési és stratégiai szakértő pozíciókat.

Gál-Hürkecz Péter

Alapító
Linkio
Button Text

Gál-Hürkecz Péter

Alapító
|
Linkio
Péter több mint 10 éve az e-kereskedelem területén mozog. Az előző cége volt a Galocaffe, amivel az ország legnagyobb cégeinek fejlesztettek webáruházakat és e-kereskedelmi rendszereket, most pedig a Linkio nagyker integrációs platformot fejleszti és vezeti.

Hankó Tamás

Sales and Logistic Executive
iLogistic
Button Text

Hankó Tamás

Sales and Logistic Executive
|
iLogistic

Havasi Gábor

Értékesítési- és marketing vezető
GLS Hungary
Button Text

Havasi Gábor

Értékesítési- és marketing vezető
|
GLS Hungary

Horváth Dániel

Társtulajdonos
onlinePénztárca
Button Text

Horváth Dániel

Társtulajdonos
|
onlinePénztárca
Az onlinePénztárca társalapítója, amely törzsvásárlói rendszerként működik az ország webáruházai között. Célja , hogy minden korrekt magyar kisvállalkozáshoz eljuttassa az onlinePénztárcát és ezzel versenyelőnyt szerezzen a partnerei részére a multikkal szemben. Szoftverfejlesztőként kezdte karrierjét és 7 év alatt felépített egy 600 partnercégből álló törzsvásárlói hálózatot.

Előadások

09:30-10:10

E-kereskedelmi trendek: Hogyan hatott a válság a hazai e-kereskedelemre 2023-ban és mi a helyzet a külföldi piacokkal?

Előadás
Előadók:
Kulcsár István Róbert
Co-founder & Vezető tanácsadó
@
Shoprenter
Madar Norbert
Vezető tanácsadó
@
GKID
Moderátor:

Magyarország két elismert e-kereskedelmi szakembere, közös előadás keretein beül beszélget a magyar e-kereskedelmi piac jelenlegi helyzetéről, kihívásairól és lehetőségeiről. Az apropót két iparági kutatás, a GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körképe, valamint a Shoprenter Nagy Webáruház Felmérése adja.

Text Link
10:30-10:50

TikTok - the Global Opportunity (angol nyelvű előadás)

Előadás
Előadók:
Alina Hinescu
Partnerships Manager (CEE)
@
TikTok
Moderátor:

From swipe to love, how does the full funnel approach look like on the world’s hottest entertainment platform? During this lecture we will be covering fundamentals for performance advertisers: from entering the platform, finding communities to skyrocketing results. Stay tuned!

Text Link
10:50-11:10

Swipe, Shop, Succeed

Előadás
Előadók:
Metykó Tibor
CMO
@
Euronics
Lunczner Ádám
Digital and Business Development Director
@
Mindshare Médiaügynökség
Moderátor:

Hogyan tud szerves részévé válni a márkakommunikációnak a TikTok? Mitől lesz jó egy tartalom TikTok-on, és hogyan érdemes belevágni? Ezeket a kérdéseket vette sorra a Mindshare, mikor az Euronics social tenderén 19-re lapot húzva, short-form tartalomgyártás mellett tette le a voksát. Az eredmény, kevesebb mint 2 hónap alatt 10 ezer feletti követőszám, több, 1 millió feletti videó megtekintés.

Text Link
11:10-12:00

Én–mi–mindenki: az önmegvalósítás lehetőségei

Előadás
Előadók:
Pál Ferenc
Feri atya
@
Moderátor:

Milyen dimenziói vannak az önmegvalósításának? Hogyan befolyásolja a tartós eredményességet a társas és az érzelmi intelligencia? Miért fontosak a siker szempontjából a csapatot összetartó személyek? Hogyan működjünk együtt azokkal is, akik nem szimpatikusak? Hogyan tudom érvényesíteni magam, hogy az építse a kapcsolataimat? Hogyan nyújt örömforrást az elmélyült munkavégzés?

Text Link
12:30-13:00

A bizonyíték alapú branding új szabályai

Előadás
Előadók:
Wolf Gábor
Alapító & marketing tanácsadó
@
Marketing Commando
Moderátor:

Szeretnél híres és közkedvelt márkát építeni? Akkor tudnod kell róla, hogy rengeteg korábban népszerű brand-építési szabályt húztak keresztbe az utóbbi évek statisztikai elemzései. Mik az új szabályok, ha a céged most indul - már fut fel - országos hírnévre tör?

Text Link
14:00-14:30

SEO: Szövegírás ecommerce cégek esetében

Előadás
Előadók:
Papp Gábor
Head of SEO
@
The Pitch
Moderátor:

Blogposzt, termékoldal, kategória: hova, milyen és mennyi szöveg kerüljön? Legyen egyedi vagy írathatja a ChatGPT is? Mit csinálj, ha gyártótól kapsz adatot, mint mindenki más? És mit tegyél, ha még azt se kapsz? Az előadás ezekre a kérdésekre keresi és adj meg a választ. Gyere el és tanuld meg, hogyan tűnj ki tömegből a saját szövegeddel a felhasználók és a Google számára is.

Text Link
15:00-15:30

Mesterséges intelligencia az e-kereskedelemben

Kerekasztal
Előadók:
Fazekas Bálint
Tulajdonos/ ügyvezető
@
Euronics
Szabó Tamás
Logisztikai vezető
@
IKEA
Sárközi Péter
Trade Planning Manager
@
Kifli.hu
16:00-16:30

AI: Hogyan írunk ma hirdetést - 1 év tapasztalatai az AI-jal

Előadás
Előadók:
Vavrek Balázs
Reklámszövegíró
@
vavrekbalazs.hu
Moderátor:

Éles projektek példáin nézzük meg, hogyan épült be az AI a kreatív marketingmunkába: hogyan írunk hirdetést, alkotunk koncepciót, rakunk össze hírlevelet és tesszük eredményesebbé a marketingkommunikációnkat a mesterséges intelligencia segítségével. A közeljövő nagy kérdése: hogyan kommunikálj jobban, ha a konkurensed is AI-t használ?

Text Link
17:00-17:30

A self-branding ereje: Mi volt előbb, a hírnév vagy a webshop?

Kerekasztal
Előadók:
Abosi Barna
Youtuber/Vlogger
@
Barni.
Diller Kevin
Alapító
@
Mobilfox

Hogyan csinálj pénz a social mediából? Mit kerülj el, ha most kezded és mit kell mindenképp megcsinálnod 2024-ben is?

Text Link
17:30-18:00

Ezért tettem le a voksom én is az e-kereskedelem mellett

Előadás
Előadók:
Tomán Szabina
Managing Director
@
Toman Lifestyle
Moderátor:
09:30-10:10

Tízszeresére nő a fogyasztóvédelmi bírság! Mondjuk, mire kell figyelned!

Előadás
Előadók:
Moderátor:
@

Tízszeresére nő március 1-jével a fogyasztóvédelmi bírság, akár 6.5m Ft-tal is sújtható lesz egy kkv-s webshop. Előadásunkban tippeket adunk, hogy elkerült a büntetéseket.

10:30-11:00

Sikeres webshopok üzleti stratégiájának titka itthon és külföldön

Előadás
Előadók:
Moderátor:
@

A 2023-as trendek folytatódnak: a stagnáló vásárlóerő, az offline vásárlás reneszánsza és a (nem csupán hirdetési) költségek inflációja egyszerre fogja présbe a hazai e-kereskedők árrését. Megmutatjuk, hogy milyenek az e-kereskedői kilátások 2024-re, illetve hogy melyek a stratégiailag fontos sarokkövei a további növekedésnek.

11:30-12:00

Export, mint válságálló növekedési stratégia: közvetlen tapasztalatok változatos piaci szereplőktől

Kerekasztal
Előadók:
Moderátor:
Paál Katalin
CSMO
@
Growww Digital

Óriási kihívásokkal néznek szembe a magyar e-kereskedők: beszűkült hazai piac, nagyon erős külföldi szereplők, csökkent vásárlóerő. Talán külföld az egyetlen megoldás. A különböző területekről érkező beszélgetőpartnerek megosztják tapasztalataikat és válaszolnak: Hogyan törhetünk be egy országba? Kinek sikerül, kinek nem és miért? Melyek a legnagyobb kihívások, hogyan találhatunk ezekre megoldást?

12:30-13:00

Fizetési innovációk – Innovatív e-kereskedők

Kerekasztal
Előadók:
Moderátor:
Szincsák Gyula
Payment Solution Senior Manager
@
Visa

A megfelelően kiválasztott fizetési szolgáltatások segítségével jobb felhasználói élményt adhatunk új és visszatérő vásárlóink számára egyaránt, terjeszkedhetünk a határokon túlra, lehetőséget adhatunk a részletfizetésre, az egyszeri vásárlásokat rendszeres előfizetésekké alakíthatjuk, mindezt biztonságosan és költséghatékonyan. Ennek mikéntjéről, illetve a legújabb lehetőségekről beszélgetünk.

14:00-14:30

Privacy fókuszú, haladó adatgyűjtés weboldalakon, applikációkban 2024-ben

Előadás
Előadók:
Moderátor:
@

Egyre több adatgyűjtés kerül korlátozások alá, így fontos megtalálni azokat az eszközöket, amelyekkel a kieső adatok egy része visszanyerhető. Mi lenne, ha valóban profit alapon tudnál kampányokat optimalizálni és még erősebben védhetnd a felhasználók adatait? A server side tagging témakörét vesszük át érthető, kevésbé technikai aspektusból, hogy el tudd dönteni, 2024-ben kell-e ezzel foglalkoznod

15:00-15:30

Tabuk nélkül a fulfillmentről – Kereskedők beszélnek kendőzetlenül a kiszervezett logisztika kihívásairól

Kerekasztal
Előadók:
Moderátor:
Madar Norbert
Vezető tanácsadó
@
GKID

A kerekasztalban a Boxy-t választó e-kereskedőkkel beszélget Madar Norbert az alábbi témákról: Miért döntöttek a kiszervezés mellett? Hogyan zajlott a beköltözés? Milyen tapasztalataik vannak az eddigi együttműködést illetően? Milyen speciális kezelési igényeik merültek fel a szolgáltatók felé? Hogyan sikerült a tavalyi csúcsidőszakuk? Kinek való a kiszervezett raktárlogisztika?

16:00-16:30

Mit tehetünk ma a holnap ügyfeleiért?

Előadás
Előadók:
Moderátor:
@

17:00-17:30

A TEMU ellen is vedd fel a versenyt - de hogyan?

Előadás
Előadók:
Moderátor:
@

Hogyan küzdhetsz eredményesen a TEMU ellen? Mi az, amit sokkal jobban csinál nálad a TEMU, pedig te is megtehetnéd jelentős költés nélkül? Hogyan készülj fel a TEMU-hoz hasonló, jövőbeli belépők ellen, pl. Amazon vagy Allegro? Gyakorlatban hasznosítható tanácsokat adnak a Vedd fel a Verseny Podcast házigazdái, akik toplistás és gyorsan növekvő webáruházakat segítenek tanácsaikkal.

09:30-10:10

Az e-kereskedelem új kora: Shoprenter bejelentések és innovációk

Előadás
Előadók:
Moderátor:
@

Számunkra az Ecommerce Expo a legnagyobb ünnepély az évben, ezért a Shoprenter legnagyobb fejlesztési újdonságait ide időzítjük. Amit eddig maximum pár ügyfelünk látott, tesztelt, és használ, azokat az újdonságokat itt jelentjük be. Új korszak indult az e-kereskedelemben, a régi modellek már nem működnek. Valami újra van szükséged és muszáj alapjaiban újragondolni a működésed.

10:30-11:00

Elkezdődött az előfizetéses e-kereskedelem forradalma

Előadás
Előadók:
Moderátor:
Rab Máté
CEO
@
Shoprenter

Az e-kereskedelem új korszaka elindult. Csatlakozol és előnyt szerzel, vagy kimaradsz és lemaradsz? Az előfizetéses e-kereskedelemről fogunk beszélgetni a színpadon, több nézőpontból bemutatva azokat az előnyöket, amiket egy kereskedő szerezhet. Vegyél részt a beszélgetésen, legyél részese az előfizetéses e-kereskedelem forradalmának.

11:10-11:30

Versenyben a világgal: Lehetőségek és válaszok az e-kereskedelem kihívásaira

Előadás
Előadók:
Moderátor:
@

Az e-kereskedelem kihívásai között, ahol a nagy piacterek és ázsiai webshopok dominálnak, elengedhetetlen a versenyképesség megőrzése. A siker alapjait a minőségi szolgáltatások, a termékpaletta bővítése és a hatékony logisztikai megoldások jelenthetik. A piac jelenlegi kihívásai mögött számos lehetőség rejlik.

11:30-12:00

Logisztika, raktározás, fulfillment... - Kihívások, amivel minden e-kereskedekő szembesül

Kerekasztal
Előadók:
Moderátor:
Dr. Ormós Zoltán
Alelnök, Kisvállalati Tagozat vezető
@
Ecommerce Hungary

12:30-13:00

AI által vezérelt konverzió optimalizáció: Új lehetőségek egy webáruház forgalmának a javítására

Előadás
Előadók:
Moderátor:
@

Az AI rohamos fejlődése olyan új lehetőségeket nyitott meg egy webáruház bevételének növelésére, melyek eddig elképzelhetetlenek voltak. A drága és lassú A/B teszteket egyre inkább felváltják az automatizált és perszonalizált megoldások, melyek nem csak a felhasználói élményt javítják, de a konverziós rátát drasztikusan javítják. Előadásában Csaba ezen új módszereket mutatja be a gyakorlatban.

13:00-13:30

Interjú a Shoprenter Példakép Díjazottakkal + Díjátadó

Előadók:
Moderátor:
Kulcsár István Róbert
Co-founder & Vezető tanácsadó
@
Shoprenter

Egy jó példa erőt sugároz, pozitív életszemléletet továbbít. Vajon a Shoprenter Példakép Díj Jelöltjei miben kiemelkedőek? Ismerd meg a webáruház tulajdonosok hitvallását, értékeit és karizmáját! Inspirálodj egyéni sikereid eléréséhez!

14:00-14:30

Profitnövekedés a kezedben: Hogyan maximalizáld eredményeid a megfelelő Vállalatirányítási Rendszerrel

Kerekasztal
Előadók:
Moderátor:
Jagodics Rita
Kereskedelmi marketing szakértő
@
Kereskedelmi Marketing

Csatlakozz hozzánk egy exkluzív kerekasztalra, ahol megismerheted, hogyan automatizálhatod folyamataidat, csökkentheted költségeidet és biztosíthatod a növekedést a tökéletesen kiválasztott vállalatirányítási rendszerrel. Lépj szintet a digitalizációban és üzleti vilában!

15:00-15:30

Mi nemcsak egy terméket adunk vevőinknek, hanem egy életérzést és egy valódi közösséget is!

Kerekasztal
Előadók:
Moderátor:
Berta Gergő
Ügyvezető & tulajdonos
@
Maximum Business

2024-ben már egy életérzést, élményt kell átadnod a kommunikációd és a kampányod során. Közben építs loyális közösséget, akik élethosszig a vásárlóid lesznek, így folyton visszatérnek és egyre többször, nagyobb kosárértékkel vásárolnak. Kiemelkedő sikereket elért cégektől fogsz konkrét, gyakorlati lépésekben segítséget kapni, amit azonnal a vállalkozásodba építhetsz!

16:00-16:30

Tud social media marketing nélkül működni egy webshop?

Kerekasztal
Előadók:
Moderátor:
Kolbert István
Marketing & Strategy Consultant
@
GKID

17:00-17:30

"Nálunk az ügyfél az első!" De tényleg minden embered ennek fényében dolgozik?

Kerekasztal
Előadók:
Moderátor:
Tóth Gergely
Alapító
@
HR Fest

18:00-22:00

After party

Előadók:
Moderátor:
@

09:30-10:10

Mi az a pont, amikor B2B és B2C már nem létezhet egymás nélkül?

Kerekasztal
Előadók:
Moderátor:
Máriás Zsigmond
Alapító, ügyvezető
@
Loginet

10:30-11:00

Tőkebevonás: Az "anyakölcsöntől", a hiteleken át a befektetőkig

Kerekasztal
Előadók:
Moderátor:
Szeles Nóra
CEO
@
Tőkeportál Zrt.

Lehet-e a tőkebevonás piacralépési stratégia? Mik a hazai lehetőségek? Betekintést nyújtunk a hazai online vállalkozások számára elérhető finanszírozási lehetőségekbe é. Beszélünk a kockázatokról, amikkel szembesülhetünk a kezdetektől a növekedésen át az exitig. Két nagyon sikeres vállalkozó, egy nagybank, és egy közösségi finanszírozási szolgáltató mutatkozik be.

11:30-12:00

A versenyképesség kulcsa: omnichannel stratégia

Kerekasztal
Előadók:
Moderátor:
Ocskay László
CEO
@
Oander

Miért nélkülözhetetlen az omnichannel stratégia a versenyképes kereskedelemhez? Miben segíti az erőforrások optimális kihasználását? Hogyan egyeztethető össze az online és offline értékesítés? A beszélgetés során rutinos piaci szakértők osztják meg saját tapasztalataikat egy olyan stratégiáról, ahol mindig van hova fejlődni.

12:30-13:00

Marketplace: Piactérré válni vagy piactérre menni?

Kerekasztal
Előadók:
Moderátor:
Pintér Róbert
E-ker képzésvezető & adjunktus
@
Kürt Akadémia & Corvinus Egyetem

A kerekasztal során három témát fognak körbejárni a résztvevők: 1. mik a forró témák a marketplace-ek kapcsán – a Temutól kezdve a nemzetközi piacralépésig 2. mi a válasz azokra a tipikus kérdésekre, amiket minden kereskedő feltesz a piacterekről 3. melyikben érdemesebb inkább gondolkodni: piactérré válni vagy piactérre menni

14:00-14:30

Amivel tudat alatt hatsz a vevődre: Arculat, Webshop design és a social felületek.

Előadás
Előadók:
Moderátor:
@

A legtöbb iparágban óriási a túlkínálat, és mindenki arra törekszik, hogy a vevő őt válassza és hűséges is maradjon hozzá, akkor is, ha nem ő a legolcsóbb. De hogyan érhető el ez? Megértjük-e milyen a hatásunkat a vásárlóra még a kommunikáció előtt? Hogyan használhatjuk tudatosabban a vizualitás erejét? Ezekre a kérdésekre ad választ az előadás.

15:00-15:30

Ügyfélszolgálat: Mit kezdjünk a problémás vevőkkel?

Kerekasztal
Előadók:
Moderátor:
Zabari István
Alapító, tulajdonos – Lumenet Kft.
@
Lumenet

Igazságtalan a vevő? Tőled elvárná, hogy napi 24 órában telefonon rendelkezésére állj, de a pénze jó részét elvárás nélkül költi el távolkeleti shopokban. Jótállási, kellékszavatossági, EPR ügykezelés, jogszabályi megfelelés végtelen csatornán bejövő kérdések miatt versenyképtelen vagy az akár számlát sem adó kereskedőkkel szemben. De mi a megoldás? A kontaktcsatornák szűkítése, vagy bővítése?

16:00-16:30

Webshop sikersztorik

Kerekasztal
Előadók:
Moderátor:
Máté Kriszta
@

17:00-17:30

Fenntartható(bb)-e az e-kereskedelem?

Kerekasztal
Előadók:
Moderátor:
Litkai Gergely
Produkciós vezető, társtulajdonos
@
Dumaszínház

Dolgokat venni általában rossz a bolygónak és nekünk is, felesleges dolgokat pedig bűn. Megoldás-e, ha ezt online tesszük? Van-e felelőssége ebben, aki kényelmes, magas színvonalú, olcsó online szolgáltatást nyújt? Vagy jobb, hogy legalább nem egy SUV-val járunk a város szélére egy bevásárlóközpontba?

17:30-18:00

Borászatok az e-kereskedelemben (borkóstolóval)

Kerekasztal
Előadók:
Moderátor:
Szabó M. István
Kosárérték főszerkesztője
@
Kosárérték

09:30-10:10

Workshop: PPC stratégia hazai és nemzetközi piacon, hirdetés beállítás különböző felületeken és 3rd party cookie-k témaköre

Workshop
Előadók:
Moderátor:
@

Kiscsoportos workshopok az alábbi témákban: Meta Lead Ad, FB webshop katalógus hirdetés, Google PMAX, Google Search vs. PMAX, TikTok Ad, Pinterest Ad, Amazon hirdetés, Külföldi piacra lépés Metával, Változások 2024-ben (Digital Markets Act & 3rd party cookies).

10:30-11:00

Workshop: Számold ki mennyibe kerül a logisztikád!

Workshop
Előadók:
Moderátor:
@

Tudd meg, mennyibe kerülne az alábbi szolgáltatókkal együtt dolgoznod: Boxy, Webshippy, iLogistic, GLS, ExpressOne, Foxpost, Trans-Sped, Complexpress.

11:30-12:00

Workshop: Előfizetéses rendszer létrehozása

Workshop
Előadók:
Moderátor:
@

Szeretnél a webshopoddal belépni az előfizetéses e-kereskedelem világába? Workshopunkon végig vezetünk azokon a szempontokon amiket át kell gondolnod, ki kell alakítanod az előfizetés elindításához. Mindebben a Humanize studio, Visa és a Shoprenter munkatársainak szakmai segítségét is igénybe veheted.

12:30-13:00

Workshop: Fotós és videós tartalomgyártás webshopoknak

Workshop
Előadók:
Moderátor:
@

A teremben lévő 4 állomásnál megtanulhatod, hogyan készíts jó termékfotókat, milyen eszközöket használj videós tartalmakhoz és hogyan szabd webshopodra az ideális TikTok stratégiát.

14:00-14:30

World Café: Különféle piacterek

World Café
Előadók:
Moderátor:
@

Tapasztalatok, lehetőségek, kérdések, aggályok, jó tanácsok... Beszélgessünk arról, hogyan járul hozzá webáruházad sikeréhez az Árukereső, az onlinePénztárca, az Olcsóbbat.hu és az eMAG.

15:00-15:30

A Te webshopodban élmény a vásárlás? Derítsük ki együtt!

Workshop
Előadók:
Moderátor:
@

Amikor egy látogató érkezik a webshopunkra, lehetőségek tárháza áll a rendelkezésünkre, hogy vásárlóvá konvertáljuk. Vajon jól kihasználjuk ezeket a lehetőségeket? Figyeljük a vásárlói igényeket és kiszolgáljuk azokat? A workshop keretén belül lehetőséged lesz sajátkezűleg átnézni és értékelni a webshopod által nyújtott felhasználói élményt szakavatott idegenvezetők segítségével!

16:00-16:30

Workshop: Tervezzünk meg együtt egy 5 napos kampányt!

Workshop
Előadók:
Moderátor:
@

Itt az instant "zacskós" kampány-por - csak adj hozzá forró vizet! Ne görcsölj a következő kampányod tervezésével - itt a bevált "5 napos kampányunk" pontos terve, mintákkal, időzítésekkel, és használati utasítással - Janata Kriszta marketing receptkönyvéből.

17:00-17:30

Workshop: Árazási iskola 2024 - Profit és bevétel bányászat a leggyakoribb piac, termék és ár szcenáriók alapján.

Workshop
Előadók:
Moderátor:
@

Tipikus ár-szenáriókat veszünk át, amikkel egy webshop az éles piacon találkozhat. Megnézzük, hogy mikor melyik helyzetben érdemes növelni vagy csökkenteni az árakat és ennek milyen bevéltei vagy árrés hatása lehet. Szimulálunk élőben egy egy algoritmus alapú árjavaslatot is, az ehhez tartozó (nem túl nehéz ) de leginkább játékos matekban a workshop részvevők is részt vehetnek.

10:00-10:30

E-kereskedelmi kutatások eredményei - Hogyan értelmezd webshop tulajdonosként?

Networking
Előadók:
Moderátor:
@

Elemezd és értelmezd a legfontosabb hazai e-kereskedelmi kutatások vezetőivel hogyan tudod a felmérések eredményeit felhasználni annak érdekében, hogy webshopodat sikeresebbé tedd.

11:00-11:30

Az előfizetéses e-kereskedelem tipikus termékei: FMCG és Állateledel

Networking
Előadók:
Moderátor:
@

Érdekel az FMCG és az állateledek online piaca? Milyen kihívásokkal szembesülnek ezek a webshopok? Hogyan válhat az előfizetéses e-kereskedelem mentőövként ezeken a piacokon?

12:00-12:30

Nemzetközi terjeszkedés

Networking
Előadók:
Moderátor:
@

Webáruházak, akik már külföldi piacra léptek és szolgáltatók, akik ebben segíthetnek neked.

13:00-13:30

Merchandising, egyedi termék és POD (Print-on-demand)

Networking
Előadók:
Moderátor:
@

Egyedi termékeket értékesítesz vagy most indítanál ilyen webshopot? Beszélgessünk a merchandising termékek piacáról, az egyre inkább feltörekvőben lévő Print-on-Demand modellről és az egyedi, kézműves termékes webshopokról!

13:30-14:00

Recommerce: Használt termékek piaca és C2C értékesítés

Networking
Előadók:
Moderátor:
@

Mert az online kereskedelem nem csak a B2C-ről és B2B-ről szól! Vesézzük ki közösen, mi a helyzet a C2C piaccal és a használt termékek adás-vételével!

14:30-15:00

Játék és baba-mama webshopok

Networking
Előadók:
Moderátor:
@

Játékok kicsiknek és nagyoknak: Ha szeretnél jobban belelátni ebbe a témakörbe, gyere el a networkingre és beszélgess sikeres webáruház tulajdonosokkal!

15:30-16:00

Kishalakból nagyhalak: Beszélgess a Cápák között résztvevőivel

Networking
Előadók:
Moderátor:
@

A Cápák között c. műsorból megismert e-kereskedőkkel beszélgethetsz.

16:30-17:00

18+os termékek értékesítése: Italok és vibrátorok

Networking
Előadók:
Moderátor:
@

Kihívások és tapasztalatok 18+-os termékek értékesítése során.

09:30-10:20

Vavrek meetup: Vásárolnál ebből az (ecommerce) hírlevélből?

Meetup
Előadók:
Moderátor:
@

Eredményes és eredménytelen hírleveleket látsz kivetítve. Honnan tudod, melyik hogyan teljesített? Hát ez az! Veled közösen átbeszéljük, milyen szövegezés, témaválasztás, tárgymező, hook, stílus (stb.) teszi eredményesebbé a hírleveleket – hogy ezeket ismerve hatékonyabbá tehesd az e-mail-marketinged.

10:30-11:20

Minner meetup: Temu túlélő készlet, brainstorming

Meetup
Előadók:
Moderátor:
Mándó Milán
CEO, Alapító
@
Minner.hu

A Temu leuralja a hazai e-kereskedelmet, ezzel újat biztosan nem mondtam. A meetupunk célja, hogy olyan megoldásokat adjunk át, és találjunk ki közösen ott helyben, ami jó válaszlépés a Temu jelenségre.

11:30-12:20

Onlife meetup: A természetes intelligencia

Meetup
Előadók:
Moderátor:
@

Miért jelentene versenyelőnyt az AI, ha minden második konferenciának ez a témája, és mi a természetes intelligencia forrása egy cégben? Miért kerekedik felül rajtad a konkurensed, ha ugyanazokat a technológiákat használja, mint te? Az Onlife meetupján egy analóg menedzsment plugin telepítéséhez kapsz használati útmutatót Berze Márton és Ungvári Péter, az Onlife társalapítóinak tolmácsolásában.

12:30-13:20

Bizalmi Kör meetup: Fókuszban az AI: E-commerce mini mastermind!

Meetup
Előadók:
Moderátor:
@

A Meetup keretein belül egy rövid felvezetés után a résztvevők mini mastermindokon vesznek részt, ahol megosztják egymással legfrissebb tapasztalataikat AI használat témakörben.

14:00-14:50

Marketing Amazing meetup: A mesterséges intelligencia működésének kulcsa

Meetup
Előadók:
Moderátor:
Németh Gábor
Társalapító, digital coach
@
Amazing AI

Gábor előadásán a legizgalmasabb technológiai újdonság, a mesterséges intelligencia működésének alapjait ismerheted meg. Az előadás tökéletes alap azoknak, akit érdekelnek az AI-ban rejlő lehetőségek, de nem tudják, mire is használhatnák, valamint azoknak, akik próbálkoztak már vele korábban, de nem értek el különösebben nagy eredményeket. Az előadáson kiderül, hogyan segíthet neked.

15:00-15:50

K&H: üzletet ide! KOLLAB meetup – instant vevőszerzés kollaborációval

Meetup
Előadók:
Moderátor:
Rammacher Zoltán
KKV marketing-értékesítés vezető
@
K&H

Állj össze más vállalkozókkal, hogy együtt növekedhessetek & közösen szerezzetek új vevőket! A K&H: üzletet ide! innovatív KOLLAB meetup-ján mentorainkkal segítünk megtalálni azokat a kollaborációs ötleteket, amivel be tudjátok vonzani egymás vevőit és felpörgethetitek az értékesítést! Alkossatok meg egy ütős KOLLAB-ot & a „K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete” díjat is elnyerhetitek!

16:00-16:50

Cégmenedzser meetup: Mérj, Érts, Növekedj: Az adatok ereje a kereskedelemben

Meetup
Előadók:
Moderátor:
@

Csatlakozz hozzánk a „Mérj, Érts, Növekedj: Az adatok ereje a kereskedelemben” meetupra, ahol elsősorban nagykereskedőknek és márkaképviseleteknek bemutatjuk hogyan válhatnak az adatok a növekedés motorjává. Fedezd fel az adatgyűjtés, elemzés kulcsstratégiáit a versenyelőnyért. Szerezz bepillantást az iparág legjobb gyakorlataiba és tedd ellenállóbbá a vállalkozásod a jelen gazdasági helyzetben.

Töltsd le a programtáblázatot!

Az előadások közötti 30 perces szünetekben e-kereskedelmi szolgáltatókkal és webáruházak képviselőivel tudsz networkingelni.
Programváltozás jogát a fenntartjuk!

After Party

Amikor véget ér a konferencia, kezdődik az igazi szórakozás!  Egy After party, amely megfelelő egyensúlyt teremt a laza szórakozás és a produktív nyüzsgés között, tökéletes módja egy konferencia lezárásának.

Koccintsunk a nap sikerére, a megkötött üzletekre és folytassuk közösen a kapcsolatépítést!

Nyitónapi bónuszok jegyed mellé CSAK október 17-én!

CSAK A NYITÓNAPON az első 250 jegyvásárló még akár ajándékot is választhat a szuper kedvezményes jegye mellé!

01

ELŐADÁSOK FELVÉTELE

Előadások felvétele

Előadások felvétele

Tudjuk, hogy a rendezvény helyszínén nem tudsz egyszerre az összes programra beülni, ugyanakkor nem kell aggódnod, ha lemaradsz 1-1 előadásról! Juss hozzá 30+ előadás, vita és kerekasztal beszélgetés felvételeihez, hogy otthonod kényelméből nézhesd vissza őket.

Értéke: 29.990 Ft+ÁFA
Elérhető: Elfogyott!

02

ONLIFE KÖNYVCSOMAG

Onlife könyvcsomag

Onlife könyvcsomag

Üzleti könyvek az Onlife felajánlásából, melyek segítenek új szintre emelni vállalkozásod:

Az eredményes menedzser

Az eredményes kiválasztás kézikönyve

Az innovatív gén

Értéke: 20.000 Ft+ÁFA
Elérhető: max. 50 db

03

BILLINGO ELŐFIZETÉS

Billingo előfizetés

Billingo előfizetés

Számlázó programra minden online vállalkozónak szüksége van, éppen ezért úgy gondoljuk, hogy egy nagyon hasznos bónusz az 1 éves Billingo Standard előfizetés. A bónusz csak új Billingo előfizetés esetén érvényesíthető!

A Billingo Standard csomag funkcióiról itt olvashatsz bővebben: https://www.billingo.hu/arak

Értéke: 17.880 Ft+ÁFA
Elérhető: max. 25 db

04

SHOPRENTER ELŐFIZETÉS

Shoprenter előfizetés

Shoprenter előfizetés

Legyen profi webáruházad! Juss hozzá egy 1 havi Shoprenter Gold előfizetéshez Magyarország vezető bérelhető webáruház rendszerénél. A bónusz csak újonnan induló Shoprenteres webáruházra vehető igénybe.

A Shoprenter Gold csomag funkcióiról itt olvashatsz bővebben: https://www.shoprenter.hu/arak-es-csomagok

Értéke: 29.990 Ft+ÁFA
Elérhető: max. 25 db

FIGYELEM! A bónuszok korlátozott számban érhetőek el, szóval siess majd, nehogy lemaradj!

Jegyek

Február 22-én zárul a jegyértékesítés!

Belépőjegy videók nélkül
A jegy tartalmazza:
50+ szakmai program
Hozzáférés a kiállítói ajánlatokhoz
Belépés az After Party-ra
Exkluzív Kosárérték magazin
Kávékupon
Helyszíni nyereményjáték
Ingyenes konzultációs lehetőség
Networking lehetőség étel- és italkóstolókkal
Welcome Bag
Elültethető belépőkártya
1.000 Ft értékű Bolt kedvezmény a rendezvény napján
Előadások felvételei
Super Early Bird
(Elérhető: már csak 44 db. / legkésőbb nov. 10-ig)
29.990 Ft + ÁFA / fő
JEGYVÁSÁRLÁS
Jegyár
Február 22-én zárul a jegyértékesítés
39.990 Ft + ÁFA / fő
jegyvásárlás
Egyéni jegy
(Elérhető: max. 200 jegy/legkésőbb nov. 10-ig)
39.990 Ft + ÁFA / fő
jegyvásárlás
Belépőjegy + Videók
A jegy tartalmazza:
50+ szakmai program
Hozzáférés a kiállítói ajánlatokhoz
Belépés az After Party-ra
Exkluzív Kosárérték magazin
Kávékupon
Helyszíni nyereményjáték
Ingyenes konzultációs lehetőség
Networking lehetőség étel- és italkóstolókkal
Welcome Bag
Elültethető belépőkártya
1.000 Ft értékű Bolt kedvezmény a rendezvény napján
Előadások felvételei
Super Early Bird
(Elérhető: már csak 8 db. / legkésőbb nov. 10-ig)
39.990 Ft + ÁFA / fő
jegyvásárlás
Jegyár
Február 22-én zárul a jegyértékesítés
49.990 Ft + ÁFA / fő
jegyvásárlás
Egyéni jegy
(Elérhető: max. 200 jegy/legkésőbb nov. 10-ig)
49.990 Ft + ÁFA / fő
jegyvásárlás

Jegyek

Október 17-én 8:00 órától az első 250 jegyvásárló fergeteges kedvezményekkel és különleges bónuszokkal juthat hozzá Ecommerce Expo belépőjegyéhez!

Egyéni jegy 50% kedvezménnyel
19.990 Ft + ÁFA / fő
A jegy tartalmazza:
50+ szakmai program
Hozzáférés a kiállítói ajánlatokhoz
Belépés az After Party-ra
Exkluzív Kosárérték magazin
Kávékupon
Helyszíni nyereményjáték
Networking lehetőség étel- és italkóstolókkal
Ingyenes konzultációs lehetőség
Welcome Bag
Elültethető belépőkártya
1.000 Ft értékű Bolt kedvezmény a rendezvény napján
Előadás felvételek nélkül
(Elérhető: Elfogyott!)
Elfogyott
Előadás felvételekkel
(Elérhető: Elfogyott!)
elfogyott
Egyéni jegy 40% kedvezménnyel
24.990 Ft + ÁFA / fő
A jegy tartalmazza:
50+ szakmai program
Hozzáférés a kiállítói ajánlatokhoz
Belépés az After Party-ra
Exkluzív Kosárérték magazin
Kávékupon
Helyszíni nyereményjáték
Networking lehetőség étel- és italkóstolókkal
Ingyenes konzultációs lehetőség
Welcome Bag
Elültethető belépőkártya
1.000 Ft értékű Bolt kedvezmény a rendezvény napján
Onlife könyvcsomaggal
(Elérhető: még 25 db)
jegyvásárlás
Billingo előfizetéssel
(Elérhető: még 23 db)
jegyvásárlás
Shoprenter előfizetéssel
(Elérhető: még 24 db)
jegyvásárlás

Partnereink

Akik hozzájárulnak a rendezvény megvalósításához és akik a helyszínen exkluzív kedvezményekkel várnak.

Főtámogató
Kiemelt kiállítók
Kiállítók
További partnereink
Média partner
Jelentkezz kiállítónak a kiallito@ecomexpo.hu e-mail címen.

Ilyen volt az Ecommerce Expo 2023-ban

Amilyennek mi látjuk:

Gyakran ismételt kérdések

Mennyibe kerül a jegy a rendezvényre?
Van esetleg csoportos kedvezmény?

Az egyéni jegy ára 39.990 Ft+ÁFA (előadások felvételeivel együtt 49.990 Ft+ÁFA), de limitált számban lesznek kedvezményes jegyek is a nyitónapon, Super Early Bird és Early Bird időszakokban. Az aktuális jegyárakról itt tájékozódhatsz.
Ha min. 3 db-ot vásárolsz egy jegytípusból 2024. február 15-ig, akkor 15%-os csoportos kedvezménnyel juthatsz hozzá a jegyekhez.

Meddig fizethetek, ha banki átutalással szeretném kifizetni a jegyemet?

Kérjük, hogy a rendeléstől számítva 8 munkanapon belül utald el a jegyárat.

Hogyan kapom meg a jegyemet?

A sikeres jegyvásárlásról egy automatikus e-mailt fogsz kapni. A belépéshez szükséges QR kódot a rendezvény előtti napokban küldjük el e-mailben.

Az előadások felvételeit megkapom majd? 

Az előadások felvételeit csak azok számára tesszük elérhetővé, akik megvásárolják a videókat a rendezvény előtt vagy után. Érdemes a jegy mellé a videókat is megvenni még a rendezvény előtt, mert így 29.990 Ft+ÁFA helyett csupán 10.000 Ft+ÁFA-ért juthatsz hozzá.

Ha mégsem tudnék elmenni, átruházhatom a jegyemet másra? 

Igen, van lehetőség rá, hogy jegyedet átruházd másra. Ezzel kapcsolatban kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az info@ecomexpo.hu e-mail címen és írd meg az új résztvevői adatait: Név, E-mail, Pozíció, Cég, Telefonszám.

Kinek szól ez a rendezvény, kiknek érdemes elmenni?

Mindenkinek, akit érdekel az e-kereskedelem. Webáruház tulajdonos vagy és új üzleti lehetőségeket keresel a fejlődésre? Marketingesként dolgozol egy webshopnál és új trendekről tanulnál? Olyan terméked vagy szolgáltatásod van, amellyel a webáruházak életét könnyíted meg? Netán szeretnél saját webshopot indítani és betekintést akarsz nyerni ebbe a világba? Akkor mindenképp itt a helyed!

Hogyan tudok a rendezvény helyszínére jutni?

A Lurdy Ház könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel és autóval is. A helyszínen korlátozott számú parkolóhelyek vannak, így javasoljuk, hogy érkezz inkább taxival.

Hogyan tudok a programokra (konzultáció, workshop, stb.) jelentkezni?

A regisztrációhoz kötött programokról e-mailben küldünk majd tájékoztatást a jegyvásárlóknak.

Ne maradj le 2024 legnagyobb
e-kereskedelmi rendezvényéről Te sem! 

Az „Elfogadás” gombra kattintva beleegyezel a sütik tárolásába az eszközén annak érdekében, hogy javítsuk az oldal navigációját, elemzések készítését az oldal használatáról, és segítsük a marketing tevékenységeinket. További információkért tekintsd meg Adatkezelési tájékoztatót.
Az „Elfogadás” gombra kattintva beleegyezel a sütik tárolásába az eszközén annak érdekében, hogy javítsuk az oldal navigációját, elemzések készítését az oldal használatáról, és segítsük a marketing tevékenységeinket. További információkért tekintsd meg Adatkezelési tájékoztatót.