Káli György 15+ éve foglalkozik kommunikációval és 7+ éve vezet design thinking, service design projekteket. Emellett a Service Design Day főszervezője és az ExperienceCon nemzetközi ügyfélélmény konferencia társszervezője. A közelmúltban Humanize néven indított CX ügynökséget: csapatával segít a vállalatoknak újragondolni a digitális vásárlási élményüket.
Workshop: Előfizetéses rendszer létrehozása
Szeretnél a webshopoddal belépni az előfizetéses e-kereskedelem világába? Workshopunkon végig vezetünk azokon a szempontokon amiket át kell gondolnod, ki kell alakítanod az előfizetés elindításához. Mindebben a Humanize studio, Visa és a Shoprenter munkatársainak szakmai segítségét is igénybe veheted.
Szeretnél a webshopoddal belépni az előfizetéses e-kereskedelem világába? Workshopunkon végig vezetünk azokon a szempontokon amiket át kell gondolnod, ki kell alakítanod az előfizetés elindításához. Mindebben a Humanize studio, Visa és a Shoprenter munkatársainak szakmai segítségét is igénybe veheted.