Káli György

Service Designer, Humanize.studio
|
Humanize Studio

Káli György 15+ éve foglalkozik kommunikációval és 7+ éve vezet design thinking, service design projekteket. Emellett a Service Design Day főszervezője és az ExperienceCon nemzetközi ügyfélélmény konferencia társszervezője. A közelmúltban Humanize néven indított CX ügynökséget: csapatával segít a vállalatoknak újragondolni a digitális vásárlási élményüket.

Előadóhoz kapcsolódó előadás(ok)
11:30-12:00

Workshop: Előfizetéses rendszer létrehozása

ExpressOne Interaktív terem

Szeretnél a webshopoddal belépni az előfizetéses e-kereskedelem világába? Workshopunkon végig vezetünk azokon a szempontokon amiket át kell gondolnod, ki kell alakítanod az előfizetés elindításához. Mindebben a Humanize studio, Visa és a Shoprenter munkatársainak szakmai segítségét is igénybe veheted.

Moderátor:

Szeretnél a webshopoddal belépni az előfizetéses e-kereskedelem világába? Workshopunkon végig vezetünk azokon a szempontokon amiket át kell gondolnod, ki kell alakítanod az előfizetés elindításához. Mindebben a Humanize studio, Visa és a Shoprenter munkatársainak szakmai segítségét is igénybe veheted.

No items found.

Ne maradj le 2024 legnagyobb
e-kereskedelmi rendezvényéről Te sem!