Ecommerce Expo Budapest

Az év legnagyobb e-kereskedelmi rendezvénye

2025. Február 27.
Lurdy Ház

A magyar e-kereskedelem fejlesztése közös érdekünk

Az Ecommerce Expo célja, hogy platformot teremtsen arra, hogy a hazai e-kereskedelem szereplői (szolgáltatók és kereskedők egyaránt) megismerjék egymást, kapcsolatot teremtsenek, és tanuljanak egymástól. Tegyünk együtt a magyar e-kereskedelem fejlődéséért!

Főtámogató

Az Ecommerce Expo főtámogatója

2200+ RÉSZTVEVŐ

Kapcsolatok

A siker titka sokszor a megfelelő kapcsolatokban rejlik – és ezen az eseményen mindenki jelen lesz, aki számít az e-kereskedelem világában. Itt nemcsak üzleti lehetőségeket fedezhetsz fel, hanem olyan inspiráló emberekkel találkozhatsz, akik új perspektívákat nyitnak meg előtted, és támogatnak a fejlődésben.

90+ programelem

Tudás

Itt az alkalom, hogy első kézből szerezz gyakorlati tudást a legjobb hazai szakemberektől és olyan webáruház tulajdonosoktól, akik hasonló kihívásokkal néznek szembe, mint te. Sehol máshol nem találkozhatsz ilyen koncentráltan az e-kereskedelem legfrissebb trendjeivel és a jövő innovációival. Valódi, hasznos tapasztalatok várnak rád – itt nem önmagukat promózó előadókat hallasz, hanem valódi sikersztorikat és gyakorlati megoldásokat!

80+ kiállító

Partnerek

Egyetlen helyen találkozhatsz mindazokkal a szolgáltatókkal, akik hozzájárulnak ahhoz, hogy webáruházad igazán sikeres legyen – legyen szó logisztikáról, online fizetési megoldásokról vagy marketingről. Ráadásul olyan exkluzív ajánlatokat hoznak el neked, amelyekkel nemcsak a belépőjegyed árát többszörösen visszanyerheted, hanem komoly megtakarításokat is elérhetsz! Ez a lehetőség is az, amely valódi előrelépést hozhat vállalkozásod számára.

Előadók

3Coyotes

Mexikói élőzenés együttes

Bitay Balázs

Product Director - Help Experience
Vinted

Bogár Márk

Tulajdonos
Sárréti ChiliFarm

Buda Áron

Ügyvezető
Pintguru

Bujtor Barbara

Retailer
LUSH Cosmetics

Bártfai Balázs

Ügyvezető/tulajdonos
SalesForm

Csereklei Zoltán

Ügyvezető
Pelenka.hu | Beauty.hu

Csereklyei Bálint

Ügyvezető
iLogistic

Cserjés-Kopándi Ildikó

Vezető menedzser
PwC Magyarország

Csermely Ákos

Producer, álmodozó
Digital Hungary

Cseszregi Bálint

r. százados / kiemelt főnyomozó / szakértő
Készenléti Rendőrség Nemzeti Nyomozó Iroda, Kiberbűnözés Elleni Főosztály, Felderítő Osztály

Czifrik Szabolcs

Ügyvezető igazgató
DPD Hungary Kft.

Dalmadi Júlia

Alapító ügyvezető
TransFoodMission - Secontaste

Diller Kevin

Alapító
Mobilfox

Donáth Fruzsina

E-commerce tanácsadó
FOXPOST AKADÉMIA, EY

Dr. Csiba-Herczeg Ágnes

Stratégiai tanácsadó
SPAR

Dr. Horváth Attila

CEO
Big Fish Payment Gateway

Dr. Krausz Miklós

Ügyvéd és alapító
VirtualJog

Dr. Mérő László

Matematikus, pszichológus
Tudományos Stand Up

Dr. Oszkó Péter

Vezérigazgató
OXO Holdings

Dr. Pogátsa Zoltán

Habilitált egyetemi docens
Soproni Egyetem

Dr. Pál Zoltán

Ügyvéd
Rácz és Pál Ügyvédi Iroda

Egerszegi Krisztián

MiniCRM, tulajdonos
MiniCRM/Cégépítők

Farkas Gergely

Group Area Managing Director
GLS Hungary

Farkas Zsolt

Tulajdonos
Evolut

Fehér Melinda

Tulajdonos
tunki-tunki

Ferencsák István

Product manager
Shoprenter

Fetter Ármin

Head of Marketing
Nutriversum

Filó Angéla Katalin

CMO | Generatiave AI Expert
Marketing-mentor

Forray Niki

CEO, alapító
Ünnepek Áruháza, Santai Home&Living

Fuller Bianka

Pszichológus,az ÉnTervező alapítója
ÉnTervező

Fábián Levente

Ügyvezető
Kalmia.hu Egészségbolt

Guba Vanda

Főszervező
Ecommerce Expo, Ecom Games

Gábor Roland

Cégvezető
Express E-Commerce

Harsányi Gábor

Tulajdonos
Harsányi Pincészet

Hasan Suleiman

Tulajdonos
Suleiman Nutrition

Háromfai Balázs

Ügyvezető, tulajdonos
Biobubi franchise Kft.

Jagodics Tamás

Ügyvezető igazgató
Cégmenedzser ERP

Kaprinay Zoltán

Sparring Partner
Ipsilon Group

Kelemen Kristian

Értékesítési vezető, társtulajdonos
Furbify

Kertész Lilla

Szervezetpszichológus, Üzleti Coach
LK

Kobza András

Ügyvezető
Konvertify CRO ügynökség

Koleszár András

Társalapító
MailCommerce

Kulcsár István Róbert

Co-founder
Shoprenter/tunki-tunki

Káli György

Founder
Service Design Day

Kövesdi Gábor

Alapító, ügyvezető
Brancs

Lakatos István

Tulajdonos
KütyüBazár.hu

Lencsés Dávid

Ügyvezető
Infinite∞Ad

Lukács Lilla

Tulajdonos
Zelna Borászat

Lévai Richárd

Közösségi marketing specialista
Liftup Akadémia

Lőrincz András

business development director
Protocall

Machán-Csetvei Krisztina

Borász, tulajdonos
Csetvei Pincészet

Madar Norbert

Vezető menedzser
PwC

Marcin Pondo

CEO
Consulting Hungary

Marton Bálint

Ügyvezető, társtulajdonos
Cseles

Monostori Csaba

Head of Customer Experience
EURONICS

Mándó Milán

CEO, Alapító
Minner.hu

Nagy Barna

Kisvállalati márkaépítő
Kreatív Vonalak

Papp Gábor

Head of SEO
The Pitch

Paál Katalin

CSMO
Growww Digital

Peretsényi Dániel

Cégvezető
Greenman

Pesztericz Péter

Ügyvezető
Express One Hungary

Petneházi Zsolt

Üzleti Értékesítési Igazgató
Magyar Posta MPL

Petrik Ida

Alapító-ügyvezető
MSVK - Modern & Stílusos Vidék Üzleti Közösség

Pál Feri

Római katolikus pap és mentálhigiénés szakértő

Párkányi Zoltán

Omnichannel tribe lead
Magyar Telekom

Pörzse Norbert

CEO
Vagyaim.hu

Rab Máté

CEO
Shoprenter

Radeczky Zoltán

Vezérigazgató
FoxPost Zrt.

Rácz Péter

CEO, Tulajdonos
Complexpress

Ráczné Hegedűs Klára

Tanácsadó

Ráskó Eszter

A Dumaszínház társulatának tagja

Rédey Iván

Ügyvezető
FullCommerce.hu

Sebő Gyula

Alapító, tulajdonos
Julius-K9

Szabó Béla

BrandComms Director
Telekom

Szabó Imre

Country Manager Hungary
OptiMonk

Szabó László

Ügyvezető partner
Growww Digital

Szakál Réka

PR & Digital Marketing Lead
Lush Cosmetics

Szalma Rita

Kereskedelmi igazgató
Kifli.hu

Szatmári Katalin

Ügyvezető- tulajdonos
WhiskyNet Kft.

Szóráth Tamás

CEO / Alapító
Alveolashop / X-Epil / JimJams Cosmetics

Sárospataki Albert

Vezérigazgató
Billingo Technologies Zrt.

Tulcsik Zsófia

Client service director
Spice Communication

Táncsics András

CEO
Boxy Logisztikai Zrt.

Tóth Szabolcs Attila

CMO - Marketing vezető
BioTechUSA

Török Márk

Üzletfejlesztési menedzser
Consulting Hungary

Valla Bálint

Tartalomgyártó, személyi edző
GymSuleiman

Varga László

Kereskedelmi és marketing igazgató
DPD Hungary Kft.

Vaszkó Iván

főmunkatárs
Forbes

Venk László

Tulajdonos
Adlogic

Vízkeleti Ildikó

Marketing Igazgató
Auchan

Wolf Gábor

CEO
Marketing Commando

Zabari István

Alapító, tulajdonos
Ecommerce Hungary / Lumenet

Ádám Attila

ügyvezető, tulajdonos
Reflexshop

3Coyotes

Mexikói élőzenés együttes

Bitay Balázs

Product Director - Help Experience
Vinted

Bogár Márk

Tulajdonos
Sárréti ChiliFarm

Buda Áron

Ügyvezető
Pintguru

Bujtor Barbara

Retailer
LUSH Cosmetics

Bártfai Balázs

Ügyvezető/tulajdonos
SalesForm

Csereklei Zoltán

Ügyvezető
Pelenka.hu | Beauty.hu

Csereklyei Bálint

Ügyvezető
iLogistic

Cserjés-Kopándi Ildikó

Vezető menedzser
PwC Magyarország

Csermely Ákos

Producer, álmodozó
Digital Hungary

Cseszregi Bálint

r. százados / kiemelt főnyomozó / szakértő
Készenléti Rendőrség Nemzeti Nyomozó Iroda, Kiberbűnözés Elleni Főosztály, Felderítő Osztály

Czifrik Szabolcs

Ügyvezető igazgató
DPD Hungary Kft.

Dalmadi Júlia

Alapító ügyvezető
TransFoodMission - Secontaste

Diller Kevin

Alapító
Mobilfox

Donáth Fruzsina

E-commerce tanácsadó
FOXPOST AKADÉMIA, EY

Dr. Csiba-Herczeg Ágnes

Stratégiai tanácsadó
SPAR

Dr. Horváth Attila

CEO
Big Fish Payment Gateway

Dr. Krausz Miklós

Ügyvéd és alapító
VirtualJog

Dr. Mérő László

Matematikus, pszichológus
Tudományos Stand Up

Dr. Oszkó Péter

Vezérigazgató
OXO Holdings

Dr. Pogátsa Zoltán

Habilitált egyetemi docens
Soproni Egyetem

Dr. Pál Zoltán

Ügyvéd
Rácz és Pál Ügyvédi Iroda

Egerszegi Krisztián

MiniCRM, tulajdonos
MiniCRM/Cégépítők

Farkas Gergely

Group Area Managing Director
GLS Hungary

Farkas Zsolt

Tulajdonos
Evolut

Fehér Melinda

Tulajdonos
tunki-tunki

Ferencsák István

Product manager
Shoprenter

Fetter Ármin

Head of Marketing
Nutriversum

Filó Angéla Katalin

CMO | Generatiave AI Expert
Marketing-mentor

Forray Niki

CEO, alapító
Ünnepek Áruháza, Santai Home&Living

Fuller Bianka

Pszichológus,az ÉnTervező alapítója
ÉnTervező

Fábián Levente

Ügyvezető
Kalmia.hu Egészségbolt

Guba Vanda

Főszervező
Ecommerce Expo, Ecom Games

Gábor Roland

Cégvezető
Express E-Commerce

Harsányi Gábor

Tulajdonos
Harsányi Pincészet

Hasan Suleiman

Tulajdonos
Suleiman Nutrition

Háromfai Balázs

Ügyvezető, tulajdonos
Biobubi franchise Kft.

Jagodics Tamás

Ügyvezető igazgató
Cégmenedzser ERP

Kaprinay Zoltán

Sparring Partner
Ipsilon Group

Kelemen Kristian

Értékesítési vezető, társtulajdonos
Furbify

Kertész Lilla

Szervezetpszichológus, Üzleti Coach
LK

Kobza András

Ügyvezető
Konvertify CRO ügynökség

Koleszár András

Társalapító
MailCommerce

Kulcsár István Róbert

Co-founder
Shoprenter/tunki-tunki

Káli György

Founder
Service Design Day

Kövesdi Gábor

Alapító, ügyvezető
Brancs

Lakatos István

Tulajdonos
KütyüBazár.hu

Lencsés Dávid

Ügyvezető
Infinite∞Ad

Lukács Lilla

Tulajdonos
Zelna Borászat

Lévai Richárd

Közösségi marketing specialista
Liftup Akadémia

Lőrincz András

business development director
Protocall

Machán-Csetvei Krisztina

Borász, tulajdonos
Csetvei Pincészet

Madar Norbert

Vezető menedzser
PwC

Marcin Pondo

CEO
Consulting Hungary

Marton Bálint

Ügyvezető, társtulajdonos
Cseles

Monostori Csaba

Head of Customer Experience
EURONICS

Mándó Milán

CEO, Alapító
Minner.hu

Nagy Barna

Kisvállalati márkaépítő
Kreatív Vonalak

Papp Gábor

Head of SEO
The Pitch

Paál Katalin

CSMO
Growww Digital

Peretsényi Dániel

Cégvezető
Greenman

Pesztericz Péter

Ügyvezető
Express One Hungary

Petneházi Zsolt

Üzleti Értékesítési Igazgató
Magyar Posta MPL

Petrik Ida

Alapító-ügyvezető
MSVK - Modern & Stílusos Vidék Üzleti Közösség

Pál Feri

Római katolikus pap és mentálhigiénés szakértő

Párkányi Zoltán

Omnichannel tribe lead
Magyar Telekom

Pörzse Norbert

CEO
Vagyaim.hu

Rab Máté

CEO
Shoprenter

Radeczky Zoltán

Vezérigazgató
FoxPost Zrt.

Rácz Péter

CEO, Tulajdonos
Complexpress

Ráczné Hegedűs Klára

Tanácsadó

Ráskó Eszter

A Dumaszínház társulatának tagja

Rédey Iván

Ügyvezető
FullCommerce.hu

Sebő Gyula

Alapító, tulajdonos
Julius-K9

Szabó Béla

BrandComms Director
Telekom

Szabó Imre

Country Manager Hungary
OptiMonk

Szabó László

Ügyvezető partner
Growww Digital

Szakál Réka

PR & Digital Marketing Lead
Lush Cosmetics

Szalma Rita

Kereskedelmi igazgató
Kifli.hu

Szatmári Katalin

Ügyvezető- tulajdonos
WhiskyNet Kft.

Szóráth Tamás

CEO / Alapító
Alveolashop / X-Epil / JimJams Cosmetics

Sárospataki Albert

Vezérigazgató
Billingo Technologies Zrt.

Tulcsik Zsófia

Client service director
Spice Communication

Táncsics András

CEO
Boxy Logisztikai Zrt.

Tóth Szabolcs Attila

CMO - Marketing vezető
BioTechUSA

Török Márk

Üzletfejlesztési menedzser
Consulting Hungary

Valla Bálint

Tartalomgyártó, személyi edző
GymSuleiman

Varga László

Kereskedelmi és marketing igazgató
DPD Hungary Kft.

Vaszkó Iván

főmunkatárs
Forbes

Venk László

Tulajdonos
Adlogic

Vízkeleti Ildikó

Marketing Igazgató
Auchan

Wolf Gábor

CEO
Marketing Commando

Zabari István

Alapító, tulajdonos
Ecommerce Hungary / Lumenet

Ádám Attila

ügyvezető, tulajdonos
Reflexshop
0. nap

0. NAP
2025. Február 26.

Lurdy Rendezvény és Konferenciaközpont
Fő téma: Nemzetközi piac
A 0. Nap fókuszának a nemzetközi piac szerepel. Olyan előadásokon, kerekasztal beszélgetéseken és workshopokon vehetsz részt, ahol megismerheted a nemzetközi piacra lépés sajátosságait, kihívásait és megoldásait olyanoktól, akik már megjárták előtted ezt az utat. Emellett kapcsolatot építhetsz szolgáltatókkal, stratégiai partnerekkel.

Ecommerce Expo napja

Ecommerce Expo napja
2025. Február 27.

Lurdy Rendezvény és Konferenciaközpont
2200 résztvevő  90+ program  70+ kiállító
Minden jegytípus tartalmazza.
Az Ecommerce Expo napja, ahol 2200 résztvevő, 120+ program és 80+ kiállító vár, hogy megismertesse veled az e-kereskedelmi és marketingtrendeket. Kapcsolatot építhetsz, igénybe veheted a kiállítói kedvezményeket, részt vehetsz izgalmas játékokon és egy nagy adag tudással, új kapcsolatokkal és inspirációval térhetsz haza.

After party

After Party

2025. február 27.
Lurdy Rendezvény és Konferenciaközpont. Jól megérdemelt kikapcsolódás a munka után.
Minden jegytípus tartalmazza.
Az After Party az Ecommerce Expo napja után kezdődik, ahol kiengedheted a fáradt gőzt, elmélyitheted az új kapcsolatokat és eltölthetsz egy kellemes estét a résztvevőkkel, előadókkal és kiállítókkal.

Mi vár rád?

Jó hangulat

A szakmai előadásokon túl könnyedebb, de annál hasznosabb témákat is megtalálsz a program.

E-kereskedelmi közösség

Itt mindenki ott lesz, aki számít az e-kereskedelemben. Légy részese te is és találd meg a 2025-ös új kapcsolataidat!

Izgalmas beszélgetések

Az előadások szüneteiben lehetőség lesz az erre kialakított terekben kapcsolódni a résztvevőkkel és kicsit megpihenni a következő programig.

Új ismeretségek 

Tegyél szert új kapcsolatokra, ismerj meg új szolgáltatókat, stratégiai partnereket, akik hozzásegítenek a 2025-ös céljaid eléréséhez.

Színes programok

Részt vehetsz előadásokon, kerekasztal beszélgetéseken. Hallgathatsz interjúkat, jelentkezhetsz konzultációkra és workshopokra, de még Lush fürdőgolyót is készíthetsz.

Hasznos előadások

Top előadók és szolgáltatók, valamint webáruháztulajdonosok adják át tudásukat. A programban találsz 30, 40 és akár 90 perces előadásokat is.

Értékes nyeremények

A Pontgyűjtő játékunkban izgalmas tárgyi nyereményeket nyerhetsz a könyvektől egészen a nagy értékű elektronikai eszközökig.

Saját applikáció

Saját alkalmazásunknak köszönhetően a kapcsolatépítés, a kontakt csere gördülékeny és az információ sem veszik el a rendezvény után. Ráadásul segítségével előre megtervezheted, mely programokat szeretnéd meglátogatni.

Kávé és borkóstoló

Nem kell kimenned a rendezvénytérről ahhoz, hogy egy finom kávé mellett megpihenj vagy megejts egy tartalmas beszélgetést. Sőt lehetőséged lesz akár még borkóstolóra is ellátogatni nem csak az After Party-n.

Előadások

0. NAP - 2025. Február 26.

Időpont
Előadás
Előadók
Program típus
13:00-13:30
Chill & Connect - Kötetlen beszélgetések és frissítők

Moderátor
@
Szünet
13:40-14:00
Határtalan növekedés megalapozása - Milyen adatokra, információkra alapozd a nemzetközi piacralépési stratégiád?

Egy olyan időszakban, amikor az import és a TEMU egyre nagyobb szeletet hasít ki a magyar kereskedelmi és csomaglogisztikai piacból, export képességek nélkül már szinte lehetetlen fennmaradni. Ezért kiemelten fontos, hogy a hazai e-kereskedők versenyképességét növeljük, és aktívan támogassuk nemzetközi piacra lépésüket. De hogyan érdemes belevágni?

Moderátor
@
Előadás
14:00-14:20
Hogy indultunk el 16 országban 1 év alatt? A Vágyaim.hu története

Ha úgy érzed, hogy a hazai piacon már mindent elértél és nem tudsz nővekedni akkor itt az idő, hogy külföldre menj! Bemutatjuk, hogy értünk el 1 év alatt 550mFt-os forgalmat külföldön.

Moderátor
@
Előadás
14:20-14:40
Marketplace Roadmap: Hogyan segíthetnek a globális piacterek a nemzetközi terjeszkedésben?

Moderátor
@
14:20-14:40
Ne told túl! Az ügyfélszolgálati AI helyes aránya a vásárlód elégedettségének kulcsa

A mesterséges intelligencia forradalmasítja az e-kereskedelmi ügyfélszolgálatokat, de hol a határ? Egy túlzásba vitt MI megoldás elidegenítheti a vásárlókat, míg egy jól kiegyensúlyozott rendszer növeli az elégedettséget és a lojalitást. Az előadás során megmutatom, hogyan találhatod meg az AI és az emberi interakció ideális arányát az ügyfélszolgálatodon, amin a bevételed múlik.

Moderátor
@
Előadás
14:40-15:00
Chill & Connect - Kötetlen beszélgetések és frissítők

Moderátor
@
Szünet
15:00-15:20
A régió legsikeresebb e-kereskedőinek titkai és növekedési stratégiái – "The Top 50 Online Exporters in the CEE Region" 2024 lista hivatalos bejelentése

Moderátor
@
Előadás
15:20-15:50
Döntések a színpadon - TOP 50 CEE webshop gondolkodásmódja instant döntéseket keresztül

Moderátor
@
Hot Seat
15:50-16:40
Mini Mastermind: A nemzetközi piacralépés kihívásai (interaktív tapasztalatcsere a Top50 lista sikeres webshopjaival és a DKSZ Export Mentorprogram résztvevőivel)

Moderátor
@
Mini Mastermind
16:40-17:00
Chill & Connect - Kötetlen beszélgetések és frissítők

Moderátor
@
Szünet
17:00-17:20
Mastering the strategies of Yin and Yang in e-commerce growth

Moderátor
@
Előadás
17:20-17:40
Expand to Romania! Tips and tricks

Moderátor
@
Páros Előadás
17:40-18:00
A nemzetközi piac meghódítása – esettanulmány a DPD és a BioTechUSA együttműködéséről

Hogyan lehet sikeresen belépni a nemzetközi piacra? Milyen kihívásokkal és lehetőségekkel találkoznak a vállalatok, és milyen szerepet játszik ebben egy megbízható logisztikai partner? Egy izgalmas interjú során a BioTechUSA képviselője osztja meg tapasztalatait, míg a DPD szakértője bemutatja, hogyan segítheti egy erős nemzetközi logisztikai hálózat a sikeres terjeszkedést.

Moderátor
@
Interjú
18:00-19:00
Mini mastermind: Kollaborációs lehetőségek a hatékonyabb nemzetközi piacralépéshez országok szerint - borkostóval

Moderátor
@
Mini Mastermind

EXPO NAP - 2025. Február 27.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Időpont
Előadás
Előadók
Program típus
Terem
09:00 - 09:50
Hogyan használjuk jól a tapasztalatainkat? - A tanulás spirálja

A tapasztalati tanulás 4 lépése. A tapasztalás föltételei, útjai és tévútjai. A múltbéli tapasztalataink hatása a jelenkori észlelésre. A téves gondolkodás jellemzői. Miért bukik el a többség a nehéz helyzetekben? Emberek-helyzetek-rendszerek. A gyors és lassú gondolkodás különbözőségei. Mikor érdemes lassan gondolkodni? A kreatív gondolkodás. A cselekvőképesség fejlesztése. A tanult tehetetlenség

No items found.
Moderátor
@
Előadás
DPD terem
10:00-10:40
Közösségi finanszírozás ereje: Termékből közösség, közösségből termék

Az elmúlt 10-20 év robbanásszerű változásai miatt egyre nagyobb hangsúly van a bizalmon, a közösségeken, a transzparens, őszinte kommunikáción, így egyre nagyobb teret kap(hat)nak a valós teljesítmények – a közösségi finanszírozás lehetőségei. Miért használja USA-ban az emberek 60-70%-a, itthon 10-15% a közösségi finanszírozást? Hogyan lehet kihasználni a benne rejlő lehetőségeket?

Ügyfélszerzés
Moderátor
Kövesdi Gábor
Alapító, ügyvezető
@
Brancs
Kerekasztal
Foxpost terem
10:00-10:40
DPD E-shopper Barométer – a legfrissebb online vásárlói szokások határon innen és túl

A DPD bemutatja legújabb kutatását az e-shopperek szokásairól és preferenciáiról. Hogyan változnak a vásárlási trendek? Miért térnek vissza sokan az egyszerűbb megoldásokhoz? Milyen szerepet kapnak az alternatív kiszállítási módok és a közösségi média? Tudj meg mindent az e-kereskedelem aktuális kihívásairól és lehetőségeiről!

Marketing
Ügyfélszerzés
Moderátor
@
Előadás
DPD terem
10:00-10:40
Új irány a fejlődés spiráljában: üzleti modell váltás a Temu hatására

Az e-kereskedelemben mindig van változás, de a Temu érkezése mindent felforgatott. Erről beszélget ma Forray Niki, aki 30 éves kereskedői tapasztalatot hoz az asztalhoz, és aki testközelből látja a piac átalakulását, valamint Rab Máté, a Shoprenter ügyvezetője, akinek szenvedélye az üzleti modellek világa. Hogyan alkalmazkodhatunk ehhez az új valósághoz? Mikét reagálj a Temura?

Spirál
TEMU
Podcast
Moderátor
@
Fizz.hu terem
10:00-10:40
Zsákutca vagy piaci lehetőség? - trendek a prémium borpiaci termékek online értékesítésében

Az utóbbi években nemzetközi szinten a prémium borpiaci termékek online értékesítése jelentős növekedésnek indult. Ez a szegmens már nem egy szűk piaci réteget képvisel, hanem a boripar egy dinamikusan fejlődő szektorát. A Wine Intelligence „Wine E-commerce 2022”-es felmérése szerint a bor e-kereskedelem várhatóan évente 7,7 %-kal fog növekedni. A hazai piacot vesszük górcső alá.

Marketing
Branding
Webáruház üzemeltetés
Moderátor
Petrik Ida
Alapító-ügyvezető
@
MSVK - Modern & Stílusos Vidék Üzleti Közösség
Kerekasztal
Shoprenter terem
10:00-10:40
TEMU, webáruház rendelet, csomagautomata boom - 2024 a változások éve volt. Merre tovább 2025-ben a kiscsomag logisztikában?

Kihívásokkal teli volt a tavalyi év a logisztikai szolgáltatók számára, és 2025-re is jutnak bőven feladatok mind a külső hatásoknak, mind a vásárlói elvárásoknak köszönhetően. Hogyan alakul a piac, mit várnak el a címzettek/vásárlók az idén logisztikában egy webáruháztól és egy szolgáltatótól, és miért elengedhetetlen a márkaépítés immár a logisztikai szolgáltatók számára is?

Logisztika
TEMU
Moderátor
@
Előadás
MPL terem
10:00-10:40
Interaktív workshop: Hatékony vezetés és döntéshozatal – megoldás-fókuszú megközelítéssel

Ez az interaktív, megoldás-fókuszú workshop gyakorlati eszközöket és következő lépéseket ad a kezedbe, hogy fejleszthesd vezetői hatékonyságodat és döntéshozatali készségeidet. A workshop során aktívan és célzottan arra fókuszálunk, hogy meghatározzuk a te konkrét helyzetedre a következő lépéseket, valamint hasznos eszközökkel gazdagodhatsz a magasabb hatékonyság és eredményesség érdekében.

Workshop
Spirál
Moderátor
@
Workshop
Meetup terem
10:00-11:30
Így indíts webáruházat! - webáruház készítés élőben, az alapoktól egészen a működő webáruházig! // Pályázz: https://www.ecomexpo.hu/ecommerce-expo-webarihazinditas-palyazat

Webáruház indítása fél nap alatt - Mándó Milánnnal most megkíséreljük a lehetetlent élő, egyenes adásban! Pályázz most, és az Ecommerce Expo színpadán szakértőkkel közösen indítjuk el az első webshopodat: https://www.ecomexpo.hu/ecommerce-expo-webarihazinditas-palyazat

Webáruház indítás
Webáruház üzemeltetés
Moderátor
@
Páros Előadás
Boxy terem
10:40 - 11:00
Kapcsolatépítő szünet & Szakmai kiállítók

No items found.
Moderátor
@
Szünet
DPD terem
11:00-11:30
Shoprenter újdonságok 2025 - bejelentés

Bejelentés
Moderátor
@
Előadás
Shoprenter terem
11:00-11:30
Útkeresés az óriások árnyékában – Magyar és régiós e-kereskedelmi helyzetkép

2024-ben a magyar e-kereskedelem növekedését már az import forgalom hajtotta, élén a TEMU-val. Ezzel párhuzamosan pedig a CEE régió legmeghatározóbb e-kereskedői is sorra lépnek be a magyar piacra, egyre nehezebbé téve ezzel a belföldi e-kereskedők helyzetét. Ilyen környezetben felértékelődik a lojalitás és szolgáltatási szint minősége. Trendkörkép és friss piaci adatok, az import-éra hajnalán…

Elemzés
Trendek
Moderátor
@
Előadás
DPD terem
11:00-11:30
Business Unusual: Hogyan tudsz úgy profitot termelni, hogy nem támogatod a tömegtermelést?

A Lush alapítóinak 30 éve volt egy víziója: hitték, hogy a vásárlók hatásos, friss és természetes termékekre vágynak, melyek csomagolása nem kerül többe a tartalmuknál. Bujtor Barbara, a márka retailere és Szakál Réka, a cég PR felelőse segítségével végigtekintünk az úton, mely során napjainkra a Lush egy globálisan meghatározó kozmetikai márkává vált, megőrizve etikus és fenntartható működését.

Vállalkozásfejlesztés
Webáruház üzemeltetés
Moderátor
@
Páros Előadás
Fizz.hu terem
11:00-11:30
Recommerce: A használt termékek ereje a fenntartható piacon

Elemzés
Marketplace
Moderátor
@
Páros Előadás
Foxpost terem
11:00-11:40
Logisztikai kihívások nem csak karácsonyi szezonban - színpadon a logisztikai BIG4

A logisztikai szakma évről évre újabb és újabb kihívásokkal küzd, 2024 -ben sem volt ez másképpen.Kínai csomag dömping, belföldi forgalom ingadozás, törvényi szabályozás - webáruházi rendelet, átalakuló C2C piac, növekvő csomag automata hálózat. A piaci változások mellett nem lettek alacsonyabbak a kereskedők és a címzettek elvárásai sem. Hogyan lehet/ lehetett ezeknek a kihívásoknak megfelelni?

Logisztika
Moderátor
Ráczné Hegedűs Klára
Tanácsadó
@
Kerekasztal
MPL terem
11:00-11:40
Cégmenedzser - adatok a webshopban

Spirál
Workshop
Moderátor
@
Workshop
Meetup terem
11:30-11:40
Foxpost-Packeta bejelentés: Új fejezet kezdődik a csomagszállításban márciustól!

Néhány nap és a gyakorlatban is megtapasztalhatjuk a FOXPOST - Packeta Group magyarországi hálózatának egyik első újdonságát, amivel mind az üzleti partnerek, mind a felhasználók csak nyernek! Tudd meg elsőként, hallgasd meg Bengyel Ádám bejelentését az Ecommerce Expo-n!

Logisztika
Bejelentés
Moderátor
@
DPD terem
11:40 - 12:00
Kapcsolatépítő szünet & Szakmai kiállítók

No items found.
Moderátor
@
Szünet
DPD terem
12:00 - 12:40
Mini mastermind - Prémium és Lifystyle termékek online értékesítésének kihívásai

No items found.
Moderátor
@
Mini Mastermind
Meetup terem
12:00-12:30
Kiberbűncselekmények az e-kereskedelemben - Intő példák olyanokról, akik nem voltak résen

2024-es globális kiberfenyegetettségi adatok: az egyre növekvő ransomware-támadások, a kifinomultabb malware-ek megjelenése, az AI berobbanása. A leggyakoribb fenyegetések Magyarországon Mit jelent a kiberhigiénia és hogyan működik a mindennapi gyakorlatban? Valós példák: néhány gyakorlati esetet (anonimizálva), amelyek segítenek megérteni, milyen konkrét helyzetekbe kerülhetnek a kisvállalatok,

Vállalkozásfejlesztés
Elemzés
Moderátor
@
Előadás
Foxpost terem
12:00-12:30
Unalmas termék helyett vásárlói élmény - a tunki-tunki újramárkázása

Egy zsúfolt piacon csak az marad észrevehető, aki ki mer tűnni! A tunki-tunki bevállalta a teljes rebrandinget, mert tudták: a jó termék nem elég, ha elveszik a tömegben. Befektetőjük, Sárospataki Albert támogatásával és a Kreatív Vonalak ügynökség segítségével új szintre emelték a márkát – az Ecommerce Expo-n megmutatják, miért volt ez az egyik legjobb üzleti döntésük!

Branding
Vállalkozásfejlesztés
Moderátor
Kulcsár István Róbert
Co-founder
@
Shoprenter/tunki-tunki
Kerekasztal
Shoprenter terem
12:00-12:30
A jótállástól a GDPR-ig. Legyen bírságálló a webáruházad!

Az előadásunkban a kormányhivatal, az ügyészségek, és az adatvédelmi hatóság gyakorlata, végzései alapján végigvesszük, hogy mik azok a jogi dolgok, amire nagyon figyelnie kell egy webshop üzemeltetőnek 2025-ben. Szó esik az elmúlt 5 év webshopjogi változásairól, pl. az árrendeletről, az elektronikus jótállási jegyről, és a közel tízszeresére emelkedett fogyasztóvédelmi bírságról is.

Jog és Könyvelés
Vállalkozásfejlesztés
Moderátor
@
Páros Előadás
Boxy terem
12:00-12:30
Allegro, Trendyol, Temu: Ezeket tanuld meg tőlük, így vedd fel a kesztyűt ellenük!

A Temu 2025-ben is velünk lesz. Vigyázó szemünket a többi régiós vagy globális óriásról se engedjük el, aki nem képes mellettük értéket adni, az hamar az e-kereskedelem süllyesztőjében végezheti. Tippek, tanulságok, lehetőségek első kézből.

TEMU
Webáruház üzemeltetés
Moderátor
Vaszkó Iván
főmunkatárs
@
Forbes
Kerekasztal
DPD terem
12:00-12:30
Az eredményes PPC stratégia legfontosabb elemei: a 3K modell

Konverziók, Kreatívok, Közönségek. 3 fogalom, amit szinte minden PPC-s szakember és fizetett hirdetéseket futtató hirdető ismer. Mégis jelentős eltérések vannak abban, hogy ki milyen fontosságot tulajdonít ezeknek a fogalmaknak . Az előadásomban azt fogom bemutatni, hogy 2025-ben melyik elemnek mekkora súlya van és milyen szerepet játszanak az eredményes keresőmarketing kampányokban.

Marketing
Moderátor
@
Előadás
Fizz.hu terem
Az előadások közötti 30 perces szünetekben e-kereskedelmi szolgáltatókkal és webáruházak képviselőivel tudsz kapcsolatot építeni.
Programváltozás jogát a fenntartjuk!

Partnereink

Főtámogató
Kiemelt kiállítók
Kiállítók
Média partner
Jelentkezz kiállítónak a kiallito@ecomexpo.hu e-mail címen.

Ecommerce Expo 2025

Jegyek

Többen jönnétek az Ecommerce Expora? Csoportos kedvezményünk segítségével 15% kedvezményben részesülsz a jegyárból, amely 3 főtől érvényes és automatikusan levonásra kerül a kosár oldalon.

Normál

2025. február 5. -  2025. február 20.
39.990 Ft-tól
Ecommerce Expo jegy
39.990 Ft + ÁFA / fő
A belépőjegyed tartalmazza:
15% csoportos kedvezmény 3 jegy vásárlása esetén
80+ szakmai program
Hozzáférés a kiállítói ajánlatokhoz
Belépés az After Party-ra
Exkluzív Kosárérték magazin
Előadások felvételei
Helyszíni nyereményjáték
Ingyenes konzultációs lehetőségek
Networking lehetőség étel- és italkóstolókkal
Welcome Bag
Kávékupon
Super Early Bird
(Elérhető: már csak 44 db. / legkésőbb nov. 10-ig)
29.990 Ft + ÁFA / fő
JEGYVÁSÁRLÁS
Vége a jegyértékesítésnek
Iratkozz fel a várólistára
39.990 Ft + ÁFA / fő
Egyéni jegy
(Elérhető: max. 200 jegy/legkésőbb nov. 10-ig)
39.990 Ft + ÁFA / fő
Ecommerce Expo videós jegy
49.990 Ft + ÁFA / fő
A belépőjegyed tartalmazza:
15% csoportos kedvezmény 3 jegy vásárlása esetén
80+ szakmai program
Hozzáférés a kiállítói ajánlatokhoz
Belépés az After Party-ra
Exkluzív Kosárérték magazin
Előadások felvételei
Helyszíni nyereményjáték
Ingyenes konzultációs lehetőségek
Networking lehetőség étel- és italkóstolókkal
Welcome Bag
Kávékupon
Ez a jegytípus tartalmazza az eseményen készülő előadás felvételeket.
Super Early Bird
(Elérhető: már csak 8 db. / legkésőbb nov. 10-ig)
39.990 Ft + ÁFA / fő
Jegyár
MA ÉJFÉLKOR zárul a jegyértékesítés
49.990 Ft + ÁFA / fő
Jegyvásárlás
Egyéni jegy
(Elérhető: max. 200 jegy/legkésőbb nov. 10-ig)
49.990 Ft + ÁFA / fő
jegyvásárlás

Találkozzunk az év legnagyobb
e-kereskedelmi rendezvényén!

Az „Elfogadás” gombra kattintva beleegyezel a sütik tárolásába az eszközén annak érdekében, hogy javítsuk az oldal navigációját, elemzések készítését az oldal használatáról, és segítsük a marketing tevékenységeinket. További információkért tekintsd meg Adatkezelési tájékoztatót.