Ecommerce Expo 2025
Kiállítói infok
Location: Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont
1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12 - 14.
Time: 2025. február 27. 9.00 – 18.00
After party: 18:00 - 23:00
Aktuális határidők
01. Hasznos linkek
weboldal: ecomexpo.hu
kiállítói bemutatkozók oldala: ecomexpo.hu/kiallitok
kiállítói ajánlatok oldala: ecomexpo.hu/kiallitoi-ajanlatok
kiállítói céges adatbekérő: link a formhoz
02. HATÁRIDŐK, IDŐPONTOK
Timeline | Fontosabb közös határidők, időpontok az eseménnyel kapcsolatban:
Előzetes:
Céges adatok elküldése, szerződés kötés, szerződésterv ellenőrzése.
Kiállítói bemutatkozó oldal feltöltése - Szerződéskötés után rögtön
- feltöltés itt: KIÁLLÍTÓI BEMUTATKOZÓ 2025
- ecomexpo.hu/kiallitok
Kiállítói felkészítő program- magyar nyelven: január 8.
Pontgyűjtő játék nyeremény felajánlás - (opcionális) - január 20.
Konzultációk kikerülnek az oldalra - január 31.
Minden nyomdai anyag kész (padlómatrica, kisokos, pontgyűjtő) - február 5.
Résztvevőknek szóló kiállítói ajánlat elküldése - február 5.
Bútorigénylés - Február 14.
A bútorigényléshez szükséges webshopot az alábbi linken éritek el. A regisztrációtok előkészült, kérjetek jelszó emlékeztetőt, és a rendszer küldi a belépéshez szükséges jelszót.
A webshopban a csomaghoz tartozó alapbútorokat is itt tudjátok leadni.
Standszemélyzet beregisztrálása - Február 14.
Minifilm (hanggal és hang nélkül) leadása - Február 12. (Platinum és Főtámogató)
Lead-gyűjtő alkalmazás igénylése - Február 12.
Lead-gyűjtő belépő kódok elküldése a kiállítók részére- Február 13.
Helyszíni:
Kiállítói bepakolás időpontja - Február 26. 15.00 – 21.00
- Kiállítói badgek átvétele a helyszínen - Február 26.
Rendezvény napja: Február 27.
- Készen állnak a standok: 8:00
- Kapunyitás: 8:30
- Első előadás: 9:00
- Közös fotózás: 18:30
- After party: 18:30-22:00
Kiállítói bontás időpontja - Február 27. 19:00 – 22:00
Az extra megjelenési lehetőségek határidejét a Fontos információk-nál találjátok!
03. CÉLKÖZÖNSÉG
CÉLKÖZÖNSÉG
Az Ecommerce Expo résztvevői webáruházuház tulajdonosok, online értékesítést segítő marketingesek, webáruház indítása előtt álló vállalkozók, közepes és nagy webáruházban dolgozók.
Legnagyobb arányban cégvezetők, marketinges döntéshozók vesznek részt az eseményen. A résztvevők kb. 60%-nak van webáruháza, 40%-nak még indítás előtt áll, viszont ebből többen szolgáltatók, vagy rendelkeznek már offline bolttal.



04. HOGYAN KÉSZÜLJ?
1. CÉLMEGHATÁROZÁS
Tisztázzátok le, hogy mi az elsődleges és másodlagos célotok a kiállítással (brandépítés, leadgyűjtés, partnergyűjtés?)
Fontos, hogy az adott célközönségre, programfelépítésre legyen ez hangolva (7 db 30 perces szünet)
Ha brandépítés: milyen érzést akartok átadni? Milyen a brand, mik a főbb brand elemek?
Ha partnergyűjtés: előre megnézni a programot, a többi kiállítót, akár előre egyeztessetek találkozókat, közös ebédet.
2. STAND, AKTIVITÁS
Ehhez milyen aktivitásnak kell történni? - Szakmai játék? Minigolfozás? Óriás csúzli? Szolgáltatás demozás? Óriáskerék?
Ehhez milyen standnak kell lenni?
3. TARTALOM
Perszónák megfogalmazása, arra szituációs feladatok
Hogyan építitek be a lead-gyűjtőt, vagy Gold/Platinum partnerként a pontgyűjtő játékot?
GYIK összeállítása
Vásárlói journey leírása - kivel mi fog történni?
4. ÉRTÉKESÍTŐK
Ki lesz a pultban? Ki fogja a felkészítést tartani? Mi a dress kód? Mit csinálj és mit ne csinálj a standnál?
Segítsétek egymást! Menjetek oda egymás standjához, hogy a résztvevők is magabiztosan menjenek oda!
Enni csak előadások alatt lehet, 1 ember mindig marad a standon!
Fontos: Az ebédet, étkezéseket hajlamosak kihagyni a standon lévők, így elfogy az energia délutánra... inkább legyen előre tisztázva, hogy mindenki egyen!
Mándó Milán: Eredményes kiállító akarok lenni - prezentáció
05. KIÁLLÍTÓI NAP
Szeretnénk mi is segíteni infókkal, képzéssel a részvételeteket! Erre 2 alaklommal egy-egy kiállítói infó órát és egy-egy értékesítési oktatást tartunk, melyre nyitott a részvétel minden kiállítónknak!
Időpont: 2025. január 8. (szerda)
Helyszín: Budapest, Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont (8-as terem)
Hibrid programelem:
9:00-9:20- Ecommerce Expo 2025 általános információk
Mesélünk a résztvevőkről, a teljesen megújult Lurdy házról + minden info, ami egyszerűsíti, hogy összerakjátok az értékesítési ajánlatotokat a kampányidőszakra és a rendezvényre
9:20-9:50 - Mándó Milán (minner.hu) - Hogy szerezz 10 Lead helyett 100 lead-et az EcomExpo standon - Értékesítési, stand-tippek Milántól
9:50-10:20 - Workshop
Egy kiállítói ajánlat összeállítása közösen
10:20 -10:40 - Kiállítói általános információk
Stand információk, tippek, helyszíni megjelenésMi hogyan segítjük a munkád? Lead-gyűjtő, levelek stb.
10:40-11:00 - Standmegjelenés
Közös ötletelés
Kizárólag személyesen lehet részt venni:
- 11:00-11:30 - Helyszínbejárás (megújult Lurdy konferencia központ megtekintése)
- 11:30-12:00 - Mini mastermind (beszélgetés a megjelenésről)
Nyugodtan hozz magaddal felelős kollégát, aki a képzésen vesz részt.
Jelentkezni itt tudsz: jelentkezés
Az eseményen a 2025-ös Ecommerce Expo előadói is jelen lesznek, nekik délelőtt egy fotózásuk lesz.
Prezentáció - 2024. november 13: itt érhető el
EcomExpo közösségtalálkozó - Palack Borbár - 18:00!
Ecomexpo közösségtalálkozóval készülünk a PalackBorbárban, ahol a résztvevők borkóstolás keretein belül tudnak koccintani azelőadókkal, kiállítókkal és a már jegyet vásárlókkal.
Helyszín: Palack Borbár, 1114 Bp., Szent Gellért tér3. Parkolási lehetőség: a Műegyetem rakpart 111-es számnál lévő nagy kültéri parkoló.
Gyere át egy koccintásra és egy kis beszélgetésre 18:00-tól!

06. TÉRKÉP & KIÁLLÍTÓK

Az alábbi cégek lesznek ott az eseményen (standszám szerint):
- vshosting
- Consulting Hungary
- MyPOS
- Molin AI
- KMÜ Marketing
- Utánvét Ellenőr
- Bizpay
- Raiffeisen Bank
- Precognox Informatikai Kft.
- Infinite∞Ad
- Telcotrend
- BP Digital
- Shopmentor
- Olcsóbbat.hu
- Netmarketing Online Kft.
- Biocsomag
- DUÁL Kft.
- plaza.hu
- Spring GDS
- APPSY
- Allwins-ONe Company
- Waberer's Csoport
- holostep.io
- instacash
- Marketing Suli
- printhub.hu
- Mergado
- PSA - Amazon Marketing ügynökség
- Mollie
- Rapid Search
- FOXPOST
- Boxy
- theMarketer
- Kulcs-Soft
- Reményi Csomagolástechnika Kft.
- Dognet Affiliate Network
- Számlázz.hu
- ZalaPack
- base.com
- Shoprenter
- RAJA
- RackForest
- Barion
- Daktela Magyarország
- Cégmenedzser Vállalatirányítási Rendszer
- Growww Digital
- SimplePay by OTP Mobil
- Shoprenter
- Drive Online Marketing Kft.
- ExpressOne
- Pepita Group
- FedEx
- K&H
- MSVK - Modern & Stílusos Vidék Üzleti Közösség
- VirtualJog
- Pactic
- fizz.hu
- MPL - Magyar Posta Logisztika
- CIB Bank
- UPS
- Webshippy
- Digitális Reklám
- Minner.hu
- GLS Hungary
- iLogistic Fulfillment
- Fiorex
- CloudERP.hu Kft.
- SALESmanago
- Webmaxx Stúdió Kft.
- LogiNet Systems
- ÁrGép.hu
- OptiMonk
- DPD Hungary
- Csak a Mentes
- Cápák között casting csapata
0. Forray Niki

07. CSOMAG TARTALMA & HATÁRIDŐK & EXTRÁK
A csomagot a szerződésben is megtaláljátok, de ha esetleg nem tudjátok, de a standszámot igen, akkor ebből is tudtok következtetni. A kék standok a Silver helyeket, a narancs pedig a Gold csomagokat jelölik. Platinum csomagos kiállítók az oldalon "kiemelt kiállítóink"-ként szerepelnek.
Minden csomag tartalmazza a Lead-gyűjtő használatot, a bemutatkozó oldalon való megjelenést.
Minden kiállítónknak lehetősége van egyedi ajánlatot feltölteni weboldalunkra.
Feltöltés itt: KIÁLLÍTÓI AJÁNLAT 2025
A Főtámogató, Platinum és Gold csomagos kiállítóink matrica-helyként jellenek meg a Pontgyűjtő játékban, de minden kiállítónak lehetősége van egy nagyobb nyeremény felajánlásának lefoglalására! Részletek lentebb!
· Standhely: 6 m2 (3x2 m)
· Konferenciajegy a 0. Napra: 1 db
· Konferenciajegy a standszemélyzetnek: 4 db (extra standszemélyzet jegyek: 20%-os kedvezménnyel)
· Lead-gyűjtő app - lead gyűjtés és adminisztrálás néhány mozdulattal
· Logó elhelyezés a weboldalon
· Logó elhelyezés az anyagokon
· Kiállítói profil a rendezvény applikációban
· Kiállítói bemutatkozó elhelyezése a weboldalon és az applikációban (https://www.ecomexpo.hu/kiallitok)
· 20%-os egyedi kuponkód (egyedi kuponkód)
· Standhely: 12 m2 (4x3 m)
· Konferenciajegy a 0. Napra: 2 db
· Konferenciajegy a standszemélyzetnek: 6 db (extra standszemélyzet jegyek: 20%-os kedvezménnyel)
· Lead-gyűjtő app - lead gyűjtés és adminisztrálás néhány mozdulattal
· Ajánlatelhelyezés a kiállítói weboldalon és az applikációban
· Logó elhelyezés a weboldalon
· Logó elhelyezés az anyagokon
· Kiállítói profil a rendezvényapplikációban
· Megjelenés az Expo Pontgyűjtő játékában matrica helyként
· Kiállítói bemutatkozó elhelyezése a weboldalon és az applikációban
· 20%-os egyedi kuponkód
· Standhely: 12 m2 (4x3 m)
· Konferenciajegy a 0. Napra: 2 db
· Konferenciajegy a standszemélyzetnek: 8 db (extra standszemélyzet jegyek: 20%-os kedvezménnyel)
· Lead-gyűjtő app - lead gyűjtés és adminisztrálás néhány mozdulattal
· Logó az anyagokon és a weboldalon
· Kiállítói profil a rendezvényapplikációban
· Megjelenés az Expo nyereményjátékban
· 20%-os egyedi kuponkód
· Ajánlatelhelyezés a kiállítói oldalon és az applikációban – kiemelt helyen
· Minifilm lejátszása az előadások közötti szünetekben, illetve a kiállítói térben
· Terempromóció / After party szponzoráció
· Kiállító löket a Platinum csomagosok számára::
Ecommerce Expo hírlevelében egy alsó banner, melyet a szervező szerkeszt.
A bannerre a cég logója kerül.
Az Expo kampánya alatt felépített hírlevél listánkat (13.000+ feliratkozó) használhatja 1 alkalommal (a mi közreműködésünkkel) a rendezvény utáni félévben VAGY 1 db szakmai cikket küldhet ki a kiállító a rendezvény előtt.
Tovább a paraméterekre.
Leadási határidő: a cikk megjelenése előtt 3 héttel (egyeztetve Berki Zsolttal - zsolt.berki@ecomexpo.hu)
Az Expo kampánya alatt felépített hírlevél listánkat (13.000+ feliratkozó) használhatja 1 alkalommal (a mi közreműködésünkkel) a rendezvény utáni félévben VAGY 1 db szakmai cikket küldhet ki a kiállító a rendezvény előtt.
Tovább a paraméterekre.
Leadási határidő: a cikk megjelenése előtt 3 héttel
(egyeztetve Berki Zsolttal - zsolt.berki@ecomexpo.hu)
Az üzenet mérete: 140 karakter, 1 alkalommal.Szükséges: a kiállító által megfogalmazott üzenet, amelynek mérete:
Cím: maximum 128 karakter
Szöveg: maximum 600 karakter
A szöveg mellé képet is tudsz csatolni a megadott pixel méretben: kép: 1200x1200 pixel. A kész anyagot küldjétek el a kiallito@ecomexpo.hu címre. Határidő: 2025. február 14.
HATÁRIDŐK, RÉSZLETEK
Idén is biztosítjuk a lead-gyűjtő alkalmazás használatát, amelyet előzetes jelentkezést követően igénybe vehet minden kiállító. Az applikáció segítségével csupán néhány kattintással, QR kód beolvasásával megszerezhetitek a standotokhoz érkező érdeklődők adatait, illetve könnyedén után követhetitek és kategorizálhatjátok őket.
A QR kód a résztvevő következő információit tartalmazza:
- név
- cégnév
- beosztás
- telefonszám
- e-mail cím
- webshop motor típusa
- webshop url-je (amennyiben leadta a jelentkezéskor a résztvevő)
Igénylés menete: jelezd a kiallito@ecomexpo.hu e-mail címre a lead-gyűjtő alkalmazásról szóló igényed.
Határidő: 2025. február 12.
Idén is készítettünk egy külön aloldalt a kiállítóink bemutatására.
https://www.ecomexpo.hu/kiallitok
Ahhoz, hogy ti is kikerüljetek, az alábbi űrlapot töltsétek ki: KIÁLLÍTÓI BEMUTATKOZÓ 2025
Határidő: szerződéskötés után
Készülj te is egyedi ajánlattal az Ecommerce Expo résztvevői számára! Ezeket az ajánlatokat hirdetjük az applikációban, e-mail kiküldjük a résztvevők felé.
Az előző évhez hasonlóan 2025-ben is átkerülnek a kiállítói szóróanyagok az érkező csomagból egy online felületre!
- lehet aznapi ajánlat
- rendezvény után 10 napig elérhető ajánlat
- vagy lehet mindkettő (ezt tudjátok jelölni az űrlapon)
Feltöltés itt: KIÁLLÍTÓI AJÁNLAT 2025
https://www.ecomexpo.hu/kiallitoi-ajanlatok
Határidő: 2025. február 12.
A megszokott pecsétgyűjtős játék helyett idén új aktivitással készülünk a résztvevőknek! Célunk, hogy a lehető legtöbb látogató vegyen részt a játékban, és látogassa meg a kiállítói standokat!
A játékban a résztvevők matricákat tudnak gyűjteni, mint egy klasszikus bolti akció keretein belül, és az összegyűjtött "kuponfüzettel" értékes nyereményeket sorsolunk ki.
Belépéskor mindenki kap egy pontgyűjtő füzetet, amelyet a játék során, a kiállítóknál gyűjtött matricák felragasztását követően tudja beváltani az információs pultnál ún. "kisértékű ajándékra".
Sorsolás: 2025.02.27. 16:30 - DPD terem
Minden kiállító a csomagja szerinti jegyet kap. A kiállítókat az alábbi linken tudjátok regisztrálni: feltöltés alatt...
ÉPÍTÉSI NAP: Az építési napra NINCS külön regisztráció, aznap bárki be tud jönni a rendezvénytérre pakolni.
RENDEZVÉNY:
Határidő: 2025. február 20.
Ezen felül a mindenkori jegyárból 20% kedvezménnyel tudtok extra jegyeket venni.
A jegyeknek maximum limitje nincsen, így ezt standszemélyzetre és résztvevői jegyre is fel tudjátok használni!
Jegyvásárlás itt: https://www.ecomexpo.hu/#jegyvasarlas
Kuponkód: kérd a kuponkódot a kiallito@ecomexpo.hu címen. (kupon: CÉGNÉV2025)
Határidő: 2025. február 26.
EXTRA ELEMEK
Ahhoz, hogy még sikeresebb legyen a részvételetek, számos választható extra lehetőséget kínálunk, amelyekkel kiemelhetitek a megjelenéseteket és még hatékonyabban tudjátok elérni a célközönségeteket! Az extrák a lead gyűjtésben/ brandépítésben segítenek Neked.
Egyedi workshop a szolgáltató szervezésében.
Add át a tudásod és mutasd meg a szakmai minőséged!
A partnertalálkozó időpontját a kiállító és szervező közösen véglegesíti. A partnertalálkozó hossza 50 perc.
A partnertalálkozó a programba is belekerül, így a honlapon már a jegyértékesítés elkezdésekor láthatóvá válik a programelem!
Az eseményen imázs filmet készítünk a kitelepült kiállítóról, amelyben a kiállítói térben vágóképeket készítünk a cégről és az eseményről, a cég képviselőjét megszólítjuk a felvételen.
A videó hossza kb. 60 sec.
A videót megosztjuk az Ecommerce Expo facebook oldalán, a kiállítónak is joga van az elkészült anyagot imázs filmként használni.
Menetrend:
Videó tartalmi egyeztetése, forgatókönyv elkészítése közösen a szervezővel: 2025. február 22.
Videó felvétele: rendezvény napja: 2025. február 27.
Videó elküldése a kiállító részére: rendezvény utáni 2 hét
Maximum 1 kiállítónk számára lehetőséget biztosítunk, hogy céglogóját megjelenítsük a kiállítói térben ideiglenesen kiépülő kávézó poharain. A különleges, ehető csészében felszolgált kávét a résztvevők ingyenesen fogyaszthatják.
Logó és szlogen leadási határideje: 2025. január 20. (a szervező küld sablont)
Maximum 1 kiállítónk számára lehetőséget biztosítunk, hogy céglogóját megjelenítsük az érkezőcsomagba kerülő vizek palackján. 2025-ben sem fognak az érkezőcsomagok szórólapokat tartalmazni, így jó lehetőség, hogy kitűnhessen céged a többi kiállító közül.
A címkét Szervező szerkeszti.
Logó és szlogen leadási határidő: 2025. január 20.
Maximum 1 kiállítónk számára lehetőséget biztosítunk a céglogót megjeleníteni az érkezőcsomagokba kerülő tollakon. A logóval ellátott tollakat rögtön használhatják a résztvevők jegyzetelésre.
Logó és szlogen leadási határidő: 2025. január 20.
Cégnév feltüntetése a wifi felhasználónevében és jelszóban
Maximum 1 kiállítónk számára lehetőséget biztosítunk, hogy cégnevét feltüntetjük a rendezvény napján elérhető WIFI hálózatunkon.
A cég neve mint WIFI jel jelenik meg (Ecomexpo-CÉGNÉV), a jelszót a kiállító és szervező közösen találja ki. (pl: 1-esstandragyere). Itt lehet kreatívkodni! :)
hálózati infók határidő: 2025. február 12.
A Kosárérték magazin 2025-ben is elkészíti az Ecommerce Expo nyomtatott különkiadását. A magazin lesz az Ecommerce Expo egyetlen nyomtatott anyaga a kisokos mellett, amit minden résztvevő megkap. A megjelenés egy 1 oldalas anyag.
Kontakt: istvan.szabom@kosarertek.hu
Nincs erőforrásod a cikk megírására? Kérésre a magazin elküldött alapokból megírja, megszerkeszti az anyagot (melynek költsége +100 000 Ft+Áfa)
Cikk elküldési határidő: 2025. január 13.
1 db kiállító részére elérhető.
Határidő: 2024. január 15.
Paraméterek: 2 hétre banner elhelyezés az ecomexpo.hu oldalon, a cikkek melletti jobb sávban. https://blog.ecomexpo.hu/blog/
minta: https://blog.ecomexpo.hu/ilyen-volt-az-ecommerce-expo-2023-ban/
A kihelyezés dátumát a szervező és a szponzor külön egyezteti.
Leadási határidő: a kihelyezés előtt 1 héttel.
Az Expo kampánya alatt felépített hírlevél listánkat (13.000+ feliratkozó) használhatja 1 alkalommal (a mi közreműködésünkkel) a rendezvény utáni félévben VAGY 1 db szakmai cikket küldhet ki a kiállító a rendezvény előtt.
Tovább a paraméterekre.
Szakmai cikk: rendezvény előtt
PR cikk: rendezvény után
Ehhez extra infó:
Blog:
- Átlagosan 200-700 megtekintés volt egy-egy blogcikken
- oldalon töltött átlagos idő 3-5 perc között volt.
- Jellemző, hogy a szakmai/edukációs/case study jellegű tartalmak mennek a legjobban (pl: Mit árulj webshopodban, jogszabály változások, ecommerce SEO trendek, stb.)
Hírlevél:
- Folyamatosan növekvő e-mail listánkon jelenleg 13.000 fő van.
- Open rate átlag 35% körül van.
- Open rate 0,5-2% között van a legtöbb hírlevelünknél
Leadási határidő: a cikk megjelenése előtt 3 héttel
(egyeztetve Berki Zsolttal - zsolt.berki@ecomexpo.hu)
Bármelyik csomag mellé szabadon választható egy networking / tárgyaló asztal foglalása, ami garantálja a kényelmes beszélgetést. Az asztal a megrendelő cég logójával lesz ellátva. A konzultációkat előre hirdetjük a résztvevők felé, az esemény előtt 2 héttel már tudnak regisztrálni azokra.
Akik már biztosan konzultációs asztallal készülnek:
- Express One
- Daktela
- Tharanis
- KMÜ Marketing
- VirtuálJog
- Shoprenter
Menetrend:
- A kiállító elküldi a konzultációs asztal pontos címét, és a konzultációt tartó nevét
- Szervező feltölti ezt a Booked4us rendszerbe
- A kiálítói lefoglalja azokat az idősávokat, amikor ő nem szeretne konzultálni
- A rendezvény előtt 3 héttel kiküldjük a résztvevők számára konzultációra jelentkezést, közben a feliratkozók felé kommunikáljuk, hogy milyen konzultációk lesznek
- A kiálíltó megkapja a konzultálók kontaktját
- Az építési napra a kiállító hozza a rollupját / asztalon lévő szóróanyagokat, a szervező biztosítja az asztalt, a székeket és a rendezvény napján egy terem managert.
Határidő: 2025. február 6-ig a kiállító elküldi a konzultációs asztal pontos címét, és a konzultációt tartó nevét.
Minifilm lejátszása az előadások közötti szünetekben, illetve a kiállítói térben. Szükséges: a kiállító által elkészített maximum 60mp-es rövidfilm, 2 verzióban, egy hanggal, és egy hang nélküli - feliratozott verzióban.
Minifilm alapjáraton a Főtámogatói, Platinum csomagban van. Gold és Silver csomagos kiállítóink extraként tudják vásárolni.
A kész anyagot az alábbi mappába töltsétek fel: Minifilmek mappa
Leadási határidő: 2025. február 12.
A rendezvény egész területén elhelyezhető padlómatricákkal könnyedén fel tudod hívni a figyelmet a céged standjára, kiemelt ajánlatára. Összesen 1 kiállítónk választhatja a lehetőséget, melyben 10 db matricahelyet biztosítunk.
Szükséges: a kiállító által elkészített design, egy padlómatrica mérete: 100x50 cm.
A matricák nyomtatásáért a szervező felel.
A padlómatrica design ide töltsétek fel: Padlómatrica mappa
Határidő: 2025. január 13.
Extra ajánlatunkként az app-ban üzenhetsz a résztvevőknek, a céged standjához csábíthatod őket! A push notification-t az összes app használó megkapja, így elérve több, mint 1000 embert egyszerre.
A push notification alapjáraton a Főtámogatói, Platinum csomagban van. Gold és Silver csomagos kiállítóink extraként tudják vásárolni.
Az üzenet mérete: 140 karakter, 1 alkalommal.
Szükséges: a kiállító által megfogalmazott üzenet, amelynek mérete:
Cím: maximum 128 karakter
Szöveg: maximum 600 karakter
A szöveg mellé képet is tudsz csatolni a megadott pixel méretben: kép: 1200x1200 pixel.
A kész anyagot küldjétek el a kiallito@ecomexpo.hu címre.
Határidő: 2025. február 12.
Maximum 8 kiállítónk számára lehetőséget biztosítunk saját tartalom megosztása az Ecommerce Expo Facebook oldalán.
Leadási határidő: a kihelyezés előtt 1 héttel.
(Kihelyezésért felel Berki Zsolt - zsolt.berki@ecomexpo.hu)
Az előadótermekben lehetőséged van saját szóróanyagot vagy merchandising terméket elhelyezni a székekre, így az érdeklődők az előadás kezdetekor a Te céged szóróanyagával találkoznak először.
Amennyiben foglaltál te is chardropot, kérlek az építési napon hozd magaddal. Az ajánlatban a nagy terem a Boxy termet jelöli, a közepes termek az Online Pénztárca, Shoprenter, Visa termeket.
Szükséges darabszám termenként:
- DPD terem (9-es terem): 700 fő
- 4-es terem: 300 fő
- 5-ös terem: 250 fő
- Interaktív terem: 250 fő
- 2-es terem: 200 fő
- Shoprenter terem (6-os terem): 300 fő
Határidő: 2025.02.26. (építési nap)
Kedveskedj, lepd meg a legfontosabb ügyfeleidet azzal, hogy meghívod őket az Ecommerce Expo eseményre! Bármelyik csomag mellé vásárolható a 10 fő részére szóló jegycsomag, amit Super Early Bird áron van lehetőség megvásárolni időkorlát nélkül.
Határidő: 2025. február 26.
Nem késtél el, szerződéskötés után is tudsz még extrát választani!
Amennyiben szeretnéd kihasználni a fenti lehetőségek közül valamelyiket, írj nekünk a kiallito@ecomexpo.hu címre!
08. STAND
MÉRETEK & BÚTOROK
Nem standolsz jobban, mint én! Ne csak biodíszlet legyen a kiállító!
A bútorigényeteket az alábbi linken tudjátok leadni:
Határidő: február 14.
Összegyűjtöttük, hogy melyik standhoz mit tudunk neked biztosítani. Ezen kívül mi extra bútorokkal nem tudunk szolgálni, azonban az Expóra különböző hasznos bútorok, molinók, reklámajándékok, TV, digitális táblák bérlésre nyílik lehetőség közvetlenül a szolgáltatóktól való megrendelés útján!
Egyéb könyöklőt, bárszéket és szőnyeget ezúttal rajtunk keresztül tudtok, önköltségre rendelni! A standépítőtől november végén kapjuk meg árakat, ekkor tudjuk bővíteni a listát, a bútorigényló lapot.
Méretek
Stand méret
- Silver stand: 3x2 (3 m széles, 2 m mély)
- Gold, Platinum stand: 4x3 (4 m széles, 3 m mély)
- Főtámogató stand: 6x3 (6 m széles, 3 m mély)
Belmagasság:
- 3,5 m
- A kiállítói térbe a mennyezetről belógatni NINCS lehetőség
Bútorok a standhoz
Silver stand:
- 1 db 180 x 80 cm asztal fekete vagy fehér spandex VAGY 1 db könyöklő fekete vagy fehér spandex
- 2 db konferenciaszék
Gold, Platinum stand:
- 2 db 180 x 80 cm asztal fekete vagy fehér spandex VAGY 2 db könyöklő fekete vagy fehér spandex
- 4 db konferenciaszék
A könyöklőhöz szintén konferencia széket tudunk biztosítani.
Amennyiben bárszéket szeretnétek bérelni, azt jelezzétek felénk külön.
Bútorigénylő webshop
A bútorigénylő webshopban a csomagotokhoz tartozó alap bútorokat is a webshopban tudjátok megrendelni.
A bútorigényléshez szükséges webshopot az alábbi linken éritek el. A regisztrációtok előkészült, kérjetek jelszó emlékeztetőt, és a rendszer küldi a belépéshez szükséges jelszót.




Hátfal - Sima vagy Syma
Sima fal:
- 6-13-ig
- 27-es
- 58-63-ig
- 53-54-ig
- 67-72-ig
A többi stand mögött syma fal van. A standok között nincs válasz elem.
Parketta vagy járólap - szőnyeg egyik kiállítói stand alatt sincs
A Lurdy konferencia központ teljes felújításon esett át. Az újonnan átadott kiállítói térben egyik stand alatt sincs szőnyeg. Szőnyeg külön igényelhető.
Az alábbi standok a 3-as teremben helyezkednek el, amelyben parketta található.
- 6-13-ig
- 19-25-ig
- 32-36-ig
- 41-44-ig
- 49-54-ig
- 58-63-ig
- 73-as
A többi standnál járólap található.
Szőnyeget (több színben) a standépítőtől tudtok bérelni. Ugyanígy TV-t, bárszéket is!
Ezeket extra költségen tudjátok igényelni, az igényeteket a bútorigényló lapban is letudjátok majd adni!
November végén kapjuk meg az árakat a Standépítőtől, ezután tudjuk módosítani az űrlapot és az árakat is kommunikálni felétek.
Áramforrás :
- 1 db 220W konektor
Esetleges extra áramigényt (Led-fal stb.) kérjük külön jelezzétek ezt a form-on!
Hosszabbítót/elosztót nem tudunk biztosítani, ezt kérlek hozzátok magatokkal!
Menő standok
Az Ecommerce Expo standjai nagy része épített stand ez emeli az esemény minőségét.
Szolgáltatók, akikkel mi is dolgozunk
Bútor, stand:
Akik mindenképp ott lesznek:
- Szőke Árpád standépítő/standepito@standepito.hu +36 30 278 4426/
- https://mobilsofa.com/
- https://www.brent.hu/hu/ horvath.viktor@brent.hu
További cégek:
- https://www.design4event.com/ hello@design4event.com
- http://www.konnexio.hu/index.html +36 30 629 5090
- http://www.domes.hu/ +36 30 5724630
TV, digitális tábla:
TV:
- Standépítő - Szőke Árpád standépítő, standepito@standepito.hu, +36 30 278 4426/
- Balázs László, hangfenyszinpad@icloud.com
Digitális Tábla:
- Digitális Reklám - Péczely-Tóth Ágnes, peczely.t.agnes@dsr.hu
Molinók:
- Molinogyar.hu (MG-Sign Kft.) +36 30 327 9920
- https://www.displayplaza.hu/ 06-1-217-09-82
(kétoldalas fotófal, világító falak)
Céges reklámajándék:
- Lollipop: https://www.lollipopajandek.hu/
- Alanex: https://www.alanex.hu/ +36 (30) 983 6468
- Duál Reklám: https://dualreklam.hu/ +36-1-410-4163
- Kamutetkó: https://kamutetko.hu/ +36202135553
09. HELYSZÍNI FONTOS INFORMÁCIÓK
Építési nap
Teherlift: egészen 21:00-ig üzemel. A teherliftet a Pékerdő utca felől tudjátok megközelíteni. Fontos, hogy a teherliftbe való bepakolás után álljatok át a rendes parkolóba!
Amennyiben csak kisebb tárgyakat hoztok, akkor a személyliftet használjátok!
Parkolás: parkolni a kültéri parkolóban ingyenesen tudtok az építési napon. Parkolójegyet a behajtáskor kaptok, a bejáratnál található érvényesítő automatától.
Kiállítói backstage: a helyszínen az előadói terem mellett lesz idén egy kiállítói backstage, ahova le tudtok pakolni. Csak saját felelősségre! Fontos, hogy mindent, amit otthagytok címkézzetek fel, hogy elmenetelkor biztosan a sajátot vigyétek magatokkal.
26-án este biztosítjuk a standok őrzését, így illetéktelen személy már nem fog bemenni, és csütörtökön már csak a laptopokat kell hoznotok!
Amit hozzatok magatokkal az építési napra: hosszabbító/elosztó, létra, ha szükséges a dekoráláshoz, béka, ha nehéz tárgyakat hoztok.
Badge átvétele: a kiállítói badge-eket egy csomagban tudjátok majd az építési napon felvenni, az erre kihelyezett badge-pultnál. Ezt hozzátok másnap magatokkal!
Rendezvény napja
Kiállítói ruhatár: idén a központi ruhatárba tudjátok letenni a kabátotokat.
Info pack: a rendezvény napján kapni fogtok egy információs csomagot, amiben fontos tudnivalók, wifi kód, kérdőív és szándéknyilatkozat lesz.
Wifi: saját WIFI hálózatot biztosítunk kiállítóknak, melyre csatlakozni az alábbi jelszóval tudtok:
WIFI hálózat neve: ecomexpo-kiallito
Jelszó: kiallito2025
Étkezés: az étkezést mindenkinek egyénileg kell megoldania. A Lurdy házban számos étterem és kávézó található.
Víz: a standoknál biztosítunk vizet a kiállítóink számára. A résztvevők pedig 1-1 palack Expo vizet kapnak a nap során.
After party: a helyszínen tartjuk, a Shoprenter teremben, amely 18:30-kor kezdődik. Az After party-ra a Ti jegyetek is érvényes!
Parkolás: a kültéri parkolóban ingyenesen tudtok a rendezvény napján is!
Parkolójegyet a behajtáskor kaptok, és az infópultnál tudjátok igényelni a kihajtásra jogosító szelvényt. A parkolóhelyek mennyisége limitált, valamint a résztvevők is ott parkolnak, így kérünk Titeket, hogy a rendezvény napján próbáljatok meg minél kevesebb autóval érkezni. A résztvevőknek is szükségük van helyre! ;)
Bontás
Elpakolás: a rendezvény terv szerint 18:00 óráig tart, ekkor, de leghamarabb akkor tudtok pakolni, amikor arra külön szóbeli engedélyt adunk! Kérjük NE kezdjetek el hamarabb elpakolni, hogy a résztvevők ne a bontást lássák az eseményből. Idén is a helyszínen lesz az After party, zöld növény fallal választjuk majd le a kiállítói teret.
19:00-tól - elpakolás
Teherlift: egészen 24:00-ig üzemel. A teherliftet a Pékerdő utca felől tudjátok megközelíteni. Fontos, hogy a teherliftbe való bepakolás után álljatok át a rendes parkolóba!
Amennyiben csak kisebb tárgyakat hoztok, akkor a személyliftet használjátok!
10. SZERZŐDÉSKÖTÉS
Szerződéskötés menete:
- A kiválasztott csomag és standhely után a szerződéstervezet küldjük a kapcsolattartó e-mail címére, a mellékletekkel együtt. A mellékletet kizárólag e-mail csatolmányként küldjük el, az nem kerül külön aláírásra.
Mellékletet itt találjátok: MELLÉKLETEK 2025
- Az elfogadott szerződésterv után a Shoprenter Kft. aláírja a szerződést és továbbítja az aláíró email címére az www.eszerzodes.hu/ rendszerén keresztül.
- Aláíró aláírja a szerződést és visszaküldi az www.eszerzodes.hu/ rendszerén keresztül.
Amennyiben több aláírótok van, esetleg mindenképp szükségetek van nyomtatott szerződésre, van természetesen arra is lehetőség, hogy postai úton kapjátok meg a dokumentumot. Általunk kerül nyomtatásra, aláírásra és elküldésre a szerződés 2 példányban, melyből 1 példányt kérünk postai úton visszaküldeni.
11. SZÁMLÁZÁS
Számlázás menete:
1. A mindkét fél által aláírt szerződés után a Shoprenter Kft. küld egy díjbekérőt a választott csomag és extrák 100%-os díjáról
2. A díjbekérő alapján készül egy előlegszámla
3. Végszámlát pedig a rendezvény után állítunk ki (a számla teljesítés a rendezvény napja) - teljesítés: 2025.02.27. - ez alapján küldjük a végszámlát.
Amennyiben külön e-mail címre kéritek a számlát, azt a kiállítói céges adatbekérőn jelöljétek, vagy jelezzétek a kiallito@ecomexpo.hu e-mail címre!
12. FOTÓK, INSPIRÁCIÓ
13. KOMMUNIKÁCIÓ - BRAND BOOK
Köszönjük, ha saját csatornáitokon is népszerűsítitek az Ecommerce Expo eseményt, legyetek ti is büszkék arra, hogy részesei vagytok az eseménynek!
Össszeszedtünk néhányhasznos infót, készítettünk minta levelet és posztot ehhez:
Ecommerce Expo 2025 - partner kommunikáció
Grafikai segítség:
Ecommerce Expo Brandbook
Kuponkód: minden kiállítónk részére elküldtük az egyedi kuponkódot.
Amennyiben nem kaptátok meg, kérd a kuponkódot a kiallito@ecomexpo.hu címen. (kupon: CÉGNÉV2025)
Az Ecommerce Expo Social oldalain lévő anyagokat nyugodtan használjátok!
Facebook: https://www.facebook.com/EcommerceExpoBudapest
Facebook esemény: https://www.facebook.com/EcommerceExpoBudapest
LinkedIn esemény: https://www.linkedin.com/company/ecomexpobudapest/
TikTok: https://www.tiktok.com/@ecomexpobudapest
14. DRESS CODE

15. KONTAKTOK
Guba Vanda - főszervező (értékesítés, rendezvényszervezés, szakmai tartalom)
vanda.guba@ecomexpo.hu
+36 30 678 01 69
Zajácz Dávid- kiállítói kapcsolattartó
kiallito@ecomexpo.hu
+36 20 599 55 83
Fehér Melinda - program
event@ecomexpo.hu
+36 20 340 00 71
Berki Zsolt - marketing
zsolt.berki@ecomexpo.hu
+36 20 346 4999
Szervezzük meg közösen Magyarország legnagyobb és legemlékezetesebb e-kereskedelmi eseményét!
Jó felkészülést kívánunk nektek hozzá!