A Shop.Builder Testépítő Webáruház alapítója. 1997-ben döntötte el, hogy Shop.Builder néven online webáruházat épít amely nem csak piacvezetővé vált a sport-táplálékkiegészítők e-kereskedelmi piacán, hanem egy testépítő online médiabirodalom is lett. 2019-ben sikeresen exitált, majd karrierjét a felvásárló cégben, a Biotech USA-ban folytatta, ahol jelenleg az Adatelemzési osztályt vezeti. A Biotech USA 100%-ban magyar családi tulajdonú vállalatként több mint 100 országban van jelen termékeivel, és 54 webáruház mellett 288 offline üzletet is üzemeltet.
A versenyképesség kulcsa: omnichannel stratégia
Miért nélkülözhetetlen az omnichannel stratégia a versenyképes kereskedelemhez? Miben segíti az erőforrások optimális kihasználását? Hogyan egyeztethető össze az online és offline értékesítés? A beszélgetés során rutinos piaci szakértők osztják meg saját tapasztalataikat egy olyan stratégiáról, ahol mindig van hova fejlődni.
Miért nélkülözhetetlen az omnichannel stratégia a versenyképes kereskedelemhez? Miben segíti az erőforrások optimális kihasználását? Hogyan egyeztethető össze az online és offline értékesítés? A beszélgetés során rutinos piaci szakértők osztják meg saját tapasztalataikat egy olyan stratégiáról, ahol mindig van hova fejlődni.