
Mi a közös a díjnyertes webáruházakban?
Idén 6. alkalommal indult el az Év Webshopja verseny, ahol Lipovszky Judit, a Bubbaland alapítója, címvédőként nyerte el a 30 millió Ft nettó árbevétel alatti
Blog
Az e-kereskedelem aktuális témái

Idén 6. alkalommal indult el az Év Webshopja verseny, ahol Lipovszky Judit, a Bubbaland alapítója, címvédőként nyerte el a 30 millió Ft nettó árbevétel alatti

A Shoprenter 2008 óta minden évben elvégzi a Nagy Webáruház Felmérést a hazai webáruház tulajdonosok közreműködésével. Idén is számos érdekes trend alakulásáról számoltak be, az

November 10-én az Ecommerce Expo csapata egy élő előadássorozat formájában mutatta be a szponzor és előadói gárda egy részét, akik praktikus e-kereskedelmi tippek mellett már

A Black Friday közeledtével itt az ideje, hogy Te is megismerd a román, lengyel, cseh és szlovák piacot a Black Friday idején, hiszen amennyiben ezekbe

Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan spórolj a kiszállítási költségeiden, ügyfeleid elégedettségét növelve és versenyképességedet is fokozva egy magas szállítási minőséget nyújtó környezettudatos megoldással. A webshopod sikerességét

Ha bele szeretnél vágni egy webáruház indításába, akkor elsőként el kell döntened, hogy milyen termékeket szeretnél árulni online boltodban. Az interneten temérdek felkapott termék listát

A való világban az jelentené a személyre szabott vásárlási élményt, hogy a drogériában dolgozó eladó egy specifikus terméket ajánlana neked, amelyre épp szükséged van egy

Vállalkozóként te is napi szinten tudni szeretnéd, hogy mikor, mekkora összeg érkezik a bankszámládra? Világosan látni szeretnéd, hogy melyik számlákat szükséges még fizetned? Akkor ismerkedj

A TechCrunch 2020-as becslése szerint a koronavírus járvány öt évvel felgyorsította az e-kereskedelemre való átállást. A fogyasztók Európa-szerte azonban minden eddiginél jobban támaszkodnak az online

A webáruház forgalmának növelése mellett egy e-kereskedőnek arra is érdemes koncentrálnia, hogy meglévő vásárlóit hűséges és visszatérő vevőkké konvertálja. Ennek az oka az, hogy gazdaságosabb

Ecommerce Expo Podcast! Stratégia, marketing, logisztika, fulfillment és minden, ami a sikeres e-kereskedelmi vállalkozásodhoz kellhet. A célunk ezzel a műsorral az, hogy inspiráljunk Téged egy

Amennyiben már haladó e-kereskedő vagy, és növelni szeretnéd a weboldaladra érkező forgalmat, biztosak vagyunk benne, hogy már elkezdtél ismerkedni a SEO-val. Valószínű, hogy már néztél