
Díjnyertes termék született két úttörő márka összefogásából
December 9-én, a Forbes Afterwork színpadán ünnepélyes díjátadó keretén belül jelentették be a „K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete” pályázat győzteseit. Az Ecommerce Expo
Blog
Az e-kereskedelem aktuális témái

December 9-én, a Forbes Afterwork színpadán ünnepélyes díjátadó keretén belül jelentették be a „K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete” pályázat győzteseit. Az Ecommerce Expo

Jelentős mérföldkőhöz érkezett a hazai logisztikai szektor: a GLS Hungary megnyitotta automatahálózatát más szolgáltatók előtt, és a DPD Hungary az első partner, amely belép ebbe

Egy jó stratégia nemcsak piaci jelenlétet teremt, hanem nemzetközi növekedést is képes elindítani. A keresőoptimalizálás (SEO) és a generatív keresőkre épülő optimalizálás (GEO) erejével új

November 13-án kiderült, mely webáruházak nyerték el idén Az Év Webshopja díjakat – a cikk végén megtalálható a nyertesek listája. Az eseménynek mi is partnerei

Az AI ma már végtelen dologra használható, de éppen ezért sokan nem is igazán tudják, mire és hogyan érdemes valójában alkalmazni. Wolf Gábor (Marketing Commando)

Még épphogy lehullottak az első levelek a fákról, az e-kereskedelem már az év végi, karácsonyi hajtásra készül. Mivel ez az időszak továbbra is az online

2026-ban ünnepli 10 éves jubileumát az Ecommerce Expo Budapest, Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi eseménye. Februárban egy három napos eseménysorozat, exkluzív születésnapi ünneplés, nemzetközi terjeszkedésre fókuszált előesemény,

Sokan azt mondják, a meggyőzés és a manipuláció között a különbség az, tudja-e a befogadó a szándékodat. Szerintem ez téves, mert a döntéseink 95%-a tudattalanul

Mire számítson az, aki mostanában akar bekapcsolódni az elektronikus kereskedelembe? Kánikulában, jéghideg limonádét szürcsölve ilyen kérdésekről kell töprengenie: Kiknek van szüksége rám? Hogyan találhatom meg

2025-ben a DPD Hungary főtámogatóként vett részt az Ecommerce Expon, amely Magyarország egyik legnagyobb és legmeghatározóbb e-kereskedelmi eseménye. A rendezvény az iparág legfrissebb trendjeire, technológiai

Az online kereskedelem robbanásszerű fejlődése alapjaiban változtatta meg a vásárlási szokásokat – és velük együtt a marketing szerepét is. Miközben egyre több ember választja az

Feltörekvő webshopok, marketplacen értékesítők, kicsinek maradni vágyók, nemzetközi piacra törő brandek, szakértők és piacképes e-kereskedelmi szolgáltatók sorakoztak fel a 9. Ecommerce Expo eseményen a Lurdy