
10 éves az OptiMonk – a konverzió optimalizáció úttörője
10 éves az OptiMonk – a konverzió optimalizáció úttörője Az út kezdetétől a sikerig Az OptiMonk ezen a héten hatalmas akcióval ünnepli fennállásának tizedik

10 éves az OptiMonk – a konverzió optimalizáció úttörője Az út kezdetétől a sikerig Az OptiMonk ezen a héten hatalmas akcióval ünnepli fennállásának tizedik

Rejtett lehetőségek a marketingautomatizmusban, amiről minden e-kereskedőnek tudnia kell Marketingautomatizmust ma már sok cég használ, mert egyszerűsíti az operatív feladatokat, javítja az ügyfelekkel való kapcsolattartást,

Új, innovatív szemléletmódot terjed a hazai vállalkozók körében: ez a kollaboráció, a vállalkozások közötti együttműködés. Miért? Mert ha a hasonló ügyfeleket megszólító cégek nem versenytársként,

“Kötelező mindenkinek, aki e-kereskedelemben dolgozik, és naprakész szeretne lenni, valamint a szakmai szereplőkkel kapcsolódni.” – mondta a 2024-es eseményünk egyik résztvevője. De mégis hogyan zajlott

Jelenleg olyan világban élünk, ahol a fogyasztók figyelme teljesen megoszlik a sok csatorna között és a vállalkozásoknak nagy kihívást jelent nem csupán elérni, hanem megtartani

A gyorsan fejlődő digitális világban az e-kereskedők állandóan keresik az innovatív megoldásokat a felhasználói élmény javítására és a konverziós ráta növelésére. 2024-ben a reflektorfény a

2024. február 29-én a 8. Ecommerce Expo Budapest rendezvényen dr. Balczó Barnabás, az MPL elnök-vezérigazgatója tartott előadást a sokak által „webshop-rendeletként” ismert új kormányrendeletről. A

Fontos válaszokat kapnak az e-kereskedők többek között a Magyar Posta vezetésétől is. Idén is összegyűlnek az e-kereskedők és szolgáltatók Budapesten, a Lurdy házban Magyarország legnagyobb

Szerző: Berze Márton, Onlife A legtöbb konferencia totális időpocsékolás – mit tehetsz azért, hogy ez ne így legyen? Miért érdemes egyáltalán üzleti, szakmai eseményekre járnunk?

A keresőoptimalizálás (SEO) továbbra is az egyik legjobb megtérülést (ROI) biztosító marketingcsatorna. Az online marketing olyan alapvető eleme, amelynek célja, hogy javítsa a weboldalak láthatóságát