Barion Pixel

Keresztessy Zoltán

CEO

Keresztessy Zoltán több mint 18 éve foglalkozik marketinggel, digitális kommunikációval és üzletfejlesztéssel. A Klikkmánia digitális és performance ügynökség ügyvezető igazgatója, korábban a PFR Group marketing igazgatójaként segítette az influencer marketing cég hazai és nemzetközi kommunikációját. Eddigi pályája során olyan cégek marketingaktivitásaiban vett részt illetve irányított, mint az Unilever, a Budapest Airport, az NNG, vagy a Lapker Zrt. Kiemelkedő tapasztalattal rendelkezik a legújabb digitális csatornák – különösen a közösségi média, az AI-alapú eszközök és az influencerek – hatékony integrálásában a márkakommunikációba. Szakmai érdeklődésének középpontjában a tartalomvezérelt marketing, a mesterséges intelligencia szerepe a marketingautomatizációban, valamint a vásárlásra illetve kereskedelmi teljesítményre gyakorolt hatások állnak.

Előadóhoz kapcsolódó program(ok)

11:00 -
11:30
Kerekasztal beszélgetés

AI erősödés a tartalomgyártásban – Kinek hisznek ténylegesen a követők?

Nézd meg az Ecommerce Expo összes programját

Nincs még jegyed az Ecommerce Expo-ra?

Ne hagyd ki az év legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényét!