Keresztessy Zoltán több mint 18 éve foglalkozik marketinggel, digitális kommunikációval és üzletfejlesztéssel. A Klikkmánia digitális és performance ügynökség ügyvezető igazgatója, korábban a PFR Group marketing igazgatójaként segítette az influencer marketing cég hazai és nemzetközi kommunikációját. Eddigi pályája során olyan cégek marketingaktivitásaiban vett részt illetve irányított, mint az Unilever, a Budapest Airport, az NNG, vagy a Lapker Zrt. Kiemelkedő tapasztalattal rendelkezik a legújabb digitális csatornák – különösen a közösségi média, az AI-alapú eszközök és az influencerek – hatékony integrálásában a márkakommunikációba. Szakmai érdeklődésének középpontjában a tartalomvezérelt marketing, a mesterséges intelligencia szerepe a marketingautomatizációban, valamint a vásárlásra illetve kereskedelmi teljesítményre gyakorolt hatások állnak.
Ne hagyd ki az év legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényét!