
Egy weblapot is meg kell tanítani értékesíteni – Interjú Újszászi Bogár Lászlóval
Sokan azt mondják, a meggyőzés és a manipuláció között a különbség az, tudja-e a befogadó a szándékodat. Szerintem ez téves, mert a döntéseink 95%-a tudattalanul
Blog
Az e-kereskedelem aktuális témái
Sokan azt mondják, a meggyőzés és a manipuláció között a különbség az, tudja-e a befogadó a szándékodat. Szerintem ez téves, mert a döntéseink 95%-a tudattalanul
Mire számítson az, aki mostanában akar bekapcsolódni az elektronikus kereskedelembe? Kánikulában, jéghideg limonádét szürcsölve ilyen kérdésekről kell töprengenie: Kiknek van szüksége rám? Hogyan találhatom meg
2025-ben a DPD Hungary főtámogatóként vett részt az Ecommerce Expon, amely Magyarország egyik legnagyobb és legmeghatározóbb e-kereskedelmi eseménye. A rendezvény az iparág legfrissebb trendjeire, technológiai
Az online kereskedelem robbanásszerű fejlődése alapjaiban változtatta meg a vásárlási szokásokat – és velük együtt a marketing szerepét is. Miközben egyre több ember választja az
Feltörekvő webshopok, marketplacen értékesítők, kicsinek maradni vágyók, nemzetközi piacra törő brandek, szakértők és piacképes e-kereskedelmi szolgáltatók sorakoztak fel a 9. Ecommerce Expo eseményen a Lurdy
Javában zajlik az Ecommerce Expo a Lurdy Házban. Közel 2000 ember gyűlt össze Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényén, hogy elsőként értesüljön a hazai piac trendjeiről és
Javában zajlik az Ecommerce Expo a Lurdy Házban. Közel 2000 ember gyűlt össze Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényén, hogy elsőként értesüljön a hazai piac trendjeiről és
Javában zajlik az Ecommerce Expo a Lurdy Házban. Közel 2000 ember gyűlt össze Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényén, hogy elsőként értesüljön a hazai piac trendjeiről és
Javában zajlik az Ecommerce Expo a Lurdy Házban. Közel 2000 ember gyűlt össze Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényén, hogy elsőként értesüljön a hazai piac trendjeiről és
Évről-évre a hazai e-kereskedelmi piac egyik legrangosabb megmérettetése az Árukereső.hu által megrendezett Ország Boltja verseny, melynek célja az online vásárlás népszerűsítése a legkiemelkedőbb hazai webáruházak
Az omnichannel stratégia alapjai Az omnichannel stratégia napjaink egyik legégetőbb megoldandó feladata a kereskedelemben és a szolgáltatások területén, ezt bizonyította Magyarország első többcsatornás értékesítésével foglalkozó
Az alábbi bejegyzés Cserjés-Kopándi Ildikó, a PwC digital commerce csapatának senior managere-nek tollából készült, aki a 2025-ös Ecommerce Expo színpadán TEMU, webáruház rendelet, csomagautomata boom
Az oldalon sütiket használunk a jobb működéshez és élményhez. Ha elfogadod, feldolgozhatunk olyan adatokat, mint a böngészési szokásaid. Ha nem fogadod el, egyes funkciók nem működhetnek megfelelően.