2026-ban ünnepli 10 éves jubileumát az Ecommerce Expo Budapest, Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi eseménye. Februárban egy három napos eseménysorozat, exkluzív születésnapi ünneplés, nemzetközi terjeszkedésre fókuszált előesemény, angol nyelvű terem, és még sok más újdonság várja az érdeklődőket.
Az e-kereskedelem az elmúlt években rengeteg kihívással nézett szembe: növekvő költségek, egyre élesebb verseny, és a vásárlói szokások folyamatos változása. A hazai webáruházaknak most még nagyobb szükségük van a tudásmegosztásra és az együttműködésre, mint valaha. Erre ad választ a 2026. február 26-án az Ecommerce Expo Budapest, melynek főtámogatója a DPD.
Az EcomExpo nemcsak konferencia, hanem egy közösségi találkozó is: az a hely, ahol a webáruház-tulajdonosok, szakértők és szolgáltatók inspirálódnak, új partnereket találnak, és konkrét válaszokat kapnak az e-kereskedelem legégetőbb kérdéseire.
Sikeres webáruházak és elismert szakértők a színpadon
Kihívások és problémák minden e-kereskedő életében vannak, de ugyanígy vannak megoldások és válaszok is. A résztvevők a legnagyobb hazai szereplők kulisszatitkaiba láthatnak bele: többek között az IKEA, az Euronics, a BioTechUSA, a Libri-Bookline, a Szafi Reform, a JátékNet, a Pelenka.hu és a Vágyaim.hu képviselői osztják meg őszintén, hogyan jutottak túl a nehézségeken és mi vezetett a sikerhez.




Az Ecommerce Expo programjának szakmai színvonalát az iparág legelismertebb szakértői is emelik, hogy első kézből osszák meg és boncolgassák az e-kereskedelem legaktuálisabb trendjeit és fortélyait:
- Madar Norbert, PwC
- Kulcsár István Róbert, Shoprenter
- Wolf Gábor, Marketing Commando
- Papp Gábor, The Pitch
- dr. Újszászi Bogár László, Meggyőzés Group
- Nagy Barna, Kreatív Vonalak
- Pistyur Veronika, Bridge Budapest
- Sárospataki Albert, Billingo
- Vaszkó Iván, Forbes
Határon túli esemény – Fókuszban a nemzetközi kereskedelem
A hazai e-kereskedelemben évről-évre erősödik a nemzetközi terjeszkedés kérdése, éppen ezért a jubileumi Ecommerce Expo előeseményén, 2026. február 25-én a Go Global Forumon 50 nemzetközi webshoptól tanulhatnak a résztvevők, többek között az Amazontól, a LUSH-tól, a L’Oréal-tól, az Allegrotól, akik elhozzák a globális trendeket, tudást és eszközöket a hazai e-kereskedők kezébe.
Február 26-án pedig egy különálló angol terem várja a magyar és a nemzetközi webshopokat, ahol a globális online értékesítésben bevált trükkökről hallhatnak a vállalkozók és marketingesek.
Az innovációk és mesterséges intelligencia a jövő e-kereskedelmében
Évről-évre új technológiák, innovációk és AI eszközök jelennek meg az ecommerce világában. A programban számos előadás, panelbeszélgetés, és workshop biztosítja azt, hogy az e-kereskedők lépést tudjanak tartani a trendekkel, többek között:
- “AI Visibility – Search nem csak a google-ben létezik” – átalakulóban az online marketing
- „Shoprenter 2026 – exkluzív újdonságok első kézből” – mit tartogat a jövő az egyik legnépszerűbb hazai e-kereskedelmi platformjánál.
- „Webshopból natív mobil app AI-támogatással” – hogyan lehet több bevételt elérni kevesebb hirdetésfüggőséggel.
- “Fizetési innovációk, amit keresnek a vásárlók – Biztonságos fizetés, ClickToPay”
- AI a marketingben: közösségi média posztok tervezése, szövegírás és tartalomgyártás.
A szektor legjobb szolgáltatói egy helyen
Mert a kapcsolatok számítanak: új beszállítók, logisztikai partnerek, marketingesek – mind egy helyen, egy nap alatt elérhetők. Azonnali egyeztetések, személyre szabott konzultációk, live demok, egyedi kedvezmények és ajánlatok a standoknál.
80+ olyan vállalat, akiknek egy közös célért vannak ott – sikeresebbé és hatékonyabbá tenni az e-kereskedők életét, legyen szó logisztikáról, csomagolástechnikáról, marketingről, fizetési rendszerekről, informatikáról, fejlesztésről, jogról vagy ügyfélkapcsolatról.
Az esemény főtámogatója a DPD, akik a logisztikai szakértelem csúcsát hozzák el az eseményre.


Inspiráló üzleti kapcsolatok tárháza
Az Ecommerce Expo a hazai e-kereskedelmi közösség legfontosabb találkozási pontja – egy nap, amikor a kihívásokból lehetőségek, a kérdésekből megoldások, az ismeretlenekből pedig üzleti partnerek lesznek.
“Az Ecommerce Expo nem csak a színpadról szól. Legalább ennyire fontos a folyosón, egy kávé mellett, vagy a networking zónában zajló beszélgetés. Hiszen gyakran egy apró mondat, egy új ismeretség, egy megbízható szolgáltató megtalálása adja a legnagyobb lendületet a vállalkozásnak” – emelte ki Guba Vanda, az Ecommerce Expo főszervezője.
2000+ résztvevő – a szakmai legjobbjai, hasonló cipőben járó vállalkozók és marketingesek. Itt biztosan mindenki találkozik majd olyanokkal, akik új perspektívákat nyitnak előtte és megalapozzák a 2026-os év sikereit.
Három napos eseménysorozattal ünnepli 10. születésnapját az Ecommerce Expo Budapest
A jubileumi rendezvény 2026-ban három napon át is várja az érdeklődőket:
- 2026. február 24. Exkluzív Születésnapi Party (limitált számban jegyek hamarosan)
- 2026. február 25. Go Global Forum
- 2026. február 26. Ecommerce Expo Budapest 2026
A Go Global Forumra és az Ecommerce Expora a jegyek már kaphatóak – október 31-ig Super Early Bird kedvezménnyel.

Sajtókapcsolat:
Guba Vanda
vanda.guba@ecomexpo.hu