Barion Pixel

IKEA, Euronics, BioTechUSA, Libri a színpadon – Sikeres webáruházak működésébe láthatnak bele a 10. Ecommerce Expo résztvevői

ecommerce expo 2026

2026-ban ünnepli 10 éves jubileumát az Ecommerce Expo Budapest, Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi eseménye. Februárban egy három napos eseménysorozat, exkluzív születésnapi ünneplés, nemzetközi terjeszkedésre fókuszált előesemény, angol nyelvű terem, és még sok más újdonság várja az érdeklődőket. 

Az e-kereskedelem az elmúlt években rengeteg kihívással nézett szembe: növekvő költségek, egyre élesebb verseny, és a vásárlói szokások folyamatos változása. A hazai webáruházaknak most még nagyobb szükségük van a tudásmegosztásra és az együttműködésre, mint valaha. Erre ad választ a 2026. február 26-án az Ecommerce Expo Budapest, melynek főtámogatója a DPD.

Az EcomExpo nemcsak konferencia, hanem egy közösségi találkozó is: az a hely, ahol a webáruház-tulajdonosok, szakértők és szolgáltatók inspirálódnak, új partnereket találnak, és konkrét válaszokat kapnak az e-kereskedelem legégetőbb kérdéseire.

Sikeres webáruházak és elismert szakértők a színpadon

Kihívások és problémák minden e-kereskedő életében vannak, de ugyanígy vannak megoldások és válaszok is. A résztvevők a legnagyobb hazai szereplők kulisszatitkaiba láthatnak bele: többek között az IKEA, az Euronics, a BioTechUSA, a Libri-Bookline, a Szafi Reform, a JátékNet, a Pelenka.hu és a Vágyaim.hu képviselői osztják meg őszintén, hogyan jutottak túl a nehézségeken és mi vezetett a sikerhez.

Az Ecommerce Expo programjának szakmai színvonalát az iparág legelismertebb szakértői is emelik, hogy első kézből osszák meg és boncolgassák az e-kereskedelem legaktuálisabb trendjeit és fortélyait:

  • Madar Norbert, PwC
  • Kulcsár István Róbert, Shoprenter
  • Wolf Gábor, Marketing Commando
  • Papp Gábor, The Pitch
  • dr. Újszászi Bogár László, Meggyőzés Group
  • Nagy Barna, Kreatív Vonalak
  • Pistyur Veronika, Bridge Budapest
  • Sárospataki Albert, Billingo
  • Vaszkó Iván, Forbes

Határon túli esemény – Fókuszban a nemzetközi kereskedelem

A hazai e-kereskedelemben évről-évre erősödik a nemzetközi terjeszkedés kérdése, éppen ezért a jubileumi Ecommerce Expo előeseményén, 2026. február 25-én a Go Global Forumon 50 nemzetközi webshoptól tanulhatnak a résztvevők, többek között az Amazontól, a LUSH-tól, a L’Oréal-tól, az Allegrotól, akik elhozzák a globális trendeket, tudást és eszközöket a hazai e-kereskedők kezébe. 

Február 26-án pedig egy különálló angol terem várja a magyar és a nemzetközi webshopokat, ahol a globális online értékesítésben bevált trükkökről hallhatnak a vállalkozók és marketingesek.

Az innovációk és mesterséges intelligencia a jövő e-kereskedelmében

Évről-évre új technológiák, innovációk és AI eszközök jelennek meg az ecommerce világában. A programban számos előadás, panelbeszélgetés, és workshop biztosítja azt, hogy az e-kereskedők lépést tudjanak tartani a trendekkel, többek között:

  • “AI Visibility – Search nem csak a google-ben létezik” – átalakulóban az online marketing
  • „Shoprenter 2026 – exkluzív újdonságok első kézből” – mit tartogat a jövő az egyik legnépszerűbb hazai e-kereskedelmi platformjánál.
  • „Webshopból natív mobil app AI-támogatással” – hogyan lehet több bevételt elérni kevesebb hirdetésfüggőséggel.
  • “Fizetési innovációk, amit keresnek a vásárlók – Biztonságos fizetés, ClickToPay”
  • AI a marketingben: közösségi média posztok tervezése, szövegírás és tartalomgyártás.

A szektor legjobb szolgáltatói egy helyen

Mert a kapcsolatok számítanak: új beszállítók, logisztikai partnerek, marketingesek – mind egy helyen, egy nap alatt elérhetők. Azonnali egyeztetések, személyre szabott konzultációk, live demok, egyedi kedvezmények és ajánlatok a standoknál.

80+ olyan vállalat, akiknek egy közös célért vannak ott – sikeresebbé és hatékonyabbá tenni az e-kereskedők életét, legyen szó logisztikáról, csomagolástechnikáról, marketingről, fizetési rendszerekről, informatikáról, fejlesztésről, jogról vagy ügyfélkapcsolatról.

Az esemény főtámogatója a DPD, akik a logisztikai szakértelem csúcsát hozzák el az eseményre. 

Inspiráló üzleti kapcsolatok tárháza

Az Ecommerce Expo a hazai e-kereskedelmi közösség legfontosabb találkozási pontja – egy nap, amikor a kihívásokból lehetőségek, a kérdésekből megoldások, az ismeretlenekből pedig üzleti partnerek lesznek.

“Az Ecommerce Expo nem csak a színpadról szól. Legalább ennyire fontos a folyosón, egy kávé mellett, vagy a networking zónában zajló beszélgetés. Hiszen gyakran egy apró mondat, egy új ismeretség, egy megbízható szolgáltató megtalálása adja a legnagyobb lendületet a vállalkozásnak” – emelte ki Guba Vanda, az Ecommerce Expo főszervezője. 

2000+ résztvevő – a szakmai legjobbjai, hasonló cipőben járó vállalkozók és marketingesek. Itt biztosan mindenki találkozik majd olyanokkal, akik új perspektívákat nyitnak előtte és megalapozzák a 2026-os év sikereit. 

Három napos eseménysorozattal ünnepli 10. születésnapját az Ecommerce Expo Budapest

A jubileumi rendezvény 2026-ban három napon át is várja az érdeklődőket:

  • 2026. február 24. Exkluzív Születésnapi Party (limitált számban jegyek hamarosan)
  • 2026. február 25. Go Global Forum
  • 2026. február 26. Ecommerce Expo Budapest 2026

A Go Global Forumra és az Ecommerce Expora a jegyek már kaphatóak – október 31-ig Super Early Bird kedvezménnyel.

Sajtókapcsolat:
Guba Vanda
vanda.guba@ecomexpo.hu

Legfrissebb cikkek

Ne hagyd ki az év legfontosabb e-kereskedelmi rendezvényét!

Az Ecommerce Expo-n mindenki jelen van, aki számít a hazai online kereskedelem világában!