Zajdó Csaba az OptiMonk egyik alapítója és ügyvezetője. Az OptiMonk egy speciálisan webáruházak számára kifejlesztett konverzió optimaliációs eszköz, mely segít a látogatókból több bevételt generálni. A cég bevételei 80%-ban a nemzetközi, főleg amerikai piacról érkeznek, és több mint 150 országban vannak ügyfeleik, és világszerte több mint 30 ezer kereskedőnek segítenenek a bevételeik növelésében. Csaba gyerekkori álma egy nagy, sikeres, nemzetközi céget építeni debreceni központtal.
AI által vezérelt konverzió optimalizáció: Új lehetőségek egy webáruház forgalmának a javítására
Az AI rohamos fejlődése olyan új lehetőségeket nyitott meg egy webáruház bevételének növelésére, melyek eddig elképzelhetetlenek voltak. A drága és lassú A/B teszteket egyre inkább felváltják az automatizált és perszonalizált megoldások, melyek nem csak a felhasználói élményt javítják, de a konverziós rátát drasztikusan javítják. Előadásában Csaba ezen új módszereket mutatja be a gyakorlatban.
Az AI rohamos fejlődése olyan új lehetőségeket nyitott meg egy webáruház bevételének növelésére, melyek eddig elképzelhetetlenek voltak. A drága és lassú A/B teszteket egyre inkább felváltják az automatizált és perszonalizált megoldások, melyek nem csak a felhasználói élményt javítják, de a konverziós rátát drasztikusan javítják. Előadásában Csaba ezen új módszereket mutatja be a gyakorlatban.