Menü

Vajda Szilárd

A Webáruház Marketing Útmutató társszerzőjeként és a WebShop-SEO vezetőjeként Szilárd több mint 500 webáruház keresőoptimalizálásában vett részt, és foglalkozott a webáruházak adatainak elemzésével.
 
Az elmúlt elmúlt időszakban aktívan végzett adatelemzéseket, és a Conversific társalapítója és termékmenedzsereként napi szinten dolgozik azon, hogy a webáruház tulajdonosok a legtöbb profitot érhessék el átlátható és könnyen értelmezhető webelemzések segítségével.

Célja, hogy az adatgyűjtést és adatelemzést egy olyan szintre emelje a Conversific rendszerében, amely mindenki számára könnyen elérhető és azonnal alkalmazhatóvá válik főállású webelemző alkalmazása nélkül nemcsak Magyarországon, de nemzetközi szinten is.

Az előadás

Adatokból üzleti döntések - melyek egy webáruház kulcsmutatói, és mit kezdjünk ezekkel az információkkal? 11:30-12:00 - Konverzió & Automatizálás terem
Tartalomhoz tartozó címkék: előadó aloldal