Pintér Róbert

Kutatásvezető, eNet

Az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. kutatásvezetője (Head of Consumer Research), illetve a Corvinus, Infokommunikációs Tanszékének egyetemi adjunktusa, információstársadalom-kutató.

Az ezredforduló óta foglalkozik hivatásszerűen az infokommunikáció területével és trendjeinek vizsgálatával, jelenleg az új média, az e-kereskedelem, az e-sport és a mesterséges intelligencia (MI) társadalmi hatásainak kutatása áll érdeklődésének gyújtópontjában.

Rendszeres előadó a hazai konferenciákon, ahol újabban az MI-ről, a videojátékokról és az e-kereskedelemről beszél leggyakrabban. Gyakran publikál, a Médiakutató és az Információs Társadalom negyedéves folyóiratok szerkesztőbizottságának tagja.

A 2011-es Ringier Mobile influencer díj nyertese. 2004 óta aktív blogger, posztjai jelenleg ezen a címen érhetők el. Nős, három gyermeke van. Hobbijai az asztalitenisz, a futás és a fényképezés.