Schmidt Richárd

Hoppline Kft. üzleti partner
|
Alinda.hu

Közgazdász végzettségem van, 12 év e-kereskedelmi tapasztalattal rendelkezem. 7 Danubius Rádiós és 6 Pesti Estes év után a Bónusz Brigád kereskedelmi igazgatójaként építettünk fel egy top10-be kerülő vállalatot, majd azt követően a Mall.hu kereskedelmi és marketing igazgatójaként szereztem nemzetközi e-kereskedelmi tapasztalatot. A Hoppline Kft. partnereként saját gyártású termékekkel üzemeltetünk monobrand webáruházakat több országban Alinda néven. Az elmúlt öt évben markáns növekedés mellett, immár öt országban vagyunk jelen.

Előadóhoz kapcsolódó előadás(ok)
12:30-13:00

Marketplace: Piactérré válni vagy piactérre menni?

onlinePénztárca terem

A kerekasztal során három témát fognak körbejárni a résztvevők: 1. mik a forró témák a marketplace-ek kapcsán – a Temutól kezdve a nemzetközi piacralépésig 2. mi a válasz azokra a tipikus kérdésekre, amiket minden kereskedő feltesz a piacterekről 3. melyikben érdemesebb inkább gondolkodni: piactérré válni vagy piactérre menni

A kerekasztal során három témát fognak körbejárni a résztvevők: 1. mik a forró témák a marketplace-ek kapcsán – a Temutól kezdve a nemzetközi piacralépésig 2. mi a válasz azokra a tipikus kérdésekre, amiket minden kereskedő feltesz a piacterekről 3. melyikben érdemesebb inkább gondolkodni: piactérré válni vagy piactérre menni

No items found.

Ne maradj le 2024 legnagyobb
e-kereskedelmi rendezvényéről Te sem!