Menü

Balázs Csaba

Az, hogy a cég ügyviteli rendszere nemcsak adatok tárolására szolgál, hanem egy valódi folyamatorientált rendszer, abban fontos szerepe volt a cég alapítójának. Állandóan rajta tartja szemét a gazdaságon; a megváltozott kereskedelmi gyakorlatokat elsőként ülteti be szoftveres megoldásaikba. Ezáltal kisvállalati szinten is nagyvállalati megoldásokat biztosítanak ügyfeleiknek.

A webáruházak által generált érdeklődések, ajánlatkérések és a hirtelen megnövekedett forgalom miatt új szemléletmódra van szükség az ügyfelek kezelésében, kiszolgálásában. S ezek gyakran megváltoztatják a cégek belső folyamatait. Ennek szakértőjeként előadásában választ kaphatunk arra a kérdésre: "Ön tudja, hogy mivel foglalkozik ténylegesen az Amazon?"

Az előadás

Több vevőt szeretnél? Automatizálj! 15:00-15:30 - Konverzió & Automatizálás terem
Tartalomhoz tartozó címkék: előadó aloldal